منطقه گردشگری طرلاب احیا و از فرودگاه جدا می شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعتباراتی از دولت بگیرند و در اختیار شهرداری قم قرار دهند و منطقه گردشگری طرلاب را احیا و این منطقه گردشگری را از فرودگاه جدا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دیدار‌های ظریف با سناتور‌های آمریکایی گفت: یکی از دلایل تحریم ایشان غلیان خشم ترامپ بود که چرا ظریف با دموکرات‌ها دیدار کرده است.

وی درباره رابطه ایران و عربستان نیز عنوان کرد: حسن رفتار با زوار یکی از پیام‌های عربستان در جهت تعامل بیشتر با ایران است، تا امروز مهمان نوازانه برخورد کرده‌اند و اگر همین مسیر را ادامه دهند آب شدن یخ‌های ارتباط با عربستان اتفاق می‌افتد و ما سرعت ارتباط را با توجه به علائم و نشانه‌هایی که وجود دارد مشاهده می‌کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: هیچ کس نمی‌تواند موردی را اشاره کند که جمهوری اسلامی سبب ناامنی در منطقه شده است اگر جایی انقطاعی در روابط پیش‌آمده عاملش جمهوری اسلامی نبوده و خود این کشور‌ها به دلایل مختلف اقدام به این کارکرده‌اند.

ذوالنور درباره آخرین وضعیت فرودگاه قم  تصریح کرد: جلسه‌ای در تهران با حضور مسئولان برنامه‌وبودجه و سه نماینده مردم قم و سایر مسئولان برگزار شد و مقرر شد منوریل تا میدان شهید مطهری استقرار پیدا کند، همچنین اعتباراتی از دولت بگیرند و در اختیار شهرداری قم قرار دهند و منطقه گردشگری طرلاب را احیا و این منطقه گردشگری را از فرودگاه جدا کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باورم این است منطقه گردشگری و فرودگاه را باید در یک بسته دید و برای آنکه منوریل مقرون‌به‌صرفه باشد ناچاریم که منوریل را به فرودگاه و پردیسان وصل کنیم.

وی درباره وقوع آتش‌سوزی‌های اخیر شهرک‌های صنعتی نیز بیان کرد: تحقیقات و بررسی‌ها در این خصوص انجام‌گرفته و در حال انجام است، ولی عامل اصلی خود صاحبان کارخانه‌ها هستند که در استانداردسازی و تمهیدات ایمنی که باید از وقوع این حوادث جلوگیری کند نکات لازم را لحاظ نکرده‌اند، اما دستگاه‌های دیگر هم که باید بعد نظارتی داشته باشند سهمی از قصور را دارند چراکه باید دقت بیشتری داشته باشند.

ذوالنور در پایان با بیان تفاوت میان فضای مطبوعاتی و فضای مجازی تصریح کرد: قانون مطبوعات ما قانون جامعی نبوده و نیاز به بازنگری دارد، پدیده فضای مجازی هم با فضای مطبوعاتی متفاوت است و باید به شکل متفاوتی برخورد کرد.

انتهای پیام/ح

منطقه گردشگری طرلاب احیا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار