همایش الماس‌های درخشان استان مرکزی در اراک

همایش تجلیل از آزادگان استان مرکزی با عنوان الماس‌های درخشان در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با سالروز ورود آزادگان دفاع مقدس به میهن مراسم تجلیل از آزادگان استان مرکزی با عنوان همایش الماس‌های درخشان، با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد، استاندار مرکزی، ومدیران و مسئولان استانی و جامعه ایثارگران استان در اراک برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران میهمان ویژه این همایش پس از بیان خاطراتی از آزادگان سرافراز و ایستادگی آنان یادآور شد زندان بعثی را با هیچ چیزی در جنگ نمی‌شود و نمی‌توان مقایسه کرد.

آزادگان دراوج سختی نماز، دعا و ذکرشان فراموش نشد

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد افزود: کتک، کم خوابی، فشار‌های روحی و روانی از جمله مشقات و رنج‌های زندان و اسارت بود که نه تنها رزمندگان تحمل کردند بلکه نماز، دعا و ذکرشان فراموش هم نشد.

سید علی آقازاده استاندارمرکزی در این همایش ضمن بیان رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از آزادگان سرافراز به عنوان مردان روز‌های سخت نام برد.

آزادگان سرافراز هستند که هم در دفاع بودند و هم در اسارت

آقازاده گفت: همه ملت ایران مدیون و مرهون خون شهدا، آرمان‌های امام و رهبری، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آزادگان سرافراز هستند که هم در دفاع بودند و هم در اسارت، هم در جنگ شجاعانه جنگیدند و هم در اسارت مردانه ایستادند و به نظام انقلاب و مردم پشت نکردند.

انصاری فر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی هم با اشاره به نام همایش که الماس‌های درخشاننامگذاری شده گفت: این نشان لیاقتی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آزادگان سرافراز داد و آزادگان امروز نشان و نماد غیرت مقاومت و مردانگی اند.

از ۴۰ هزار آزاده سرافراز در کشور بیش از ۷۰۰ نفر از آن‌ها به استان مرکزی تعلق دارد که نزدیک به نیمی از آن‌ها در این همایش حضور داشتند.

همایش الماس‌های درخشان استان مرکزی در اراک

انتهای پیام / ج

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، آزادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.