معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان پیش بینی کرد؛

معاینه رایگان ۵ هزار بشاگردی به همت گروه جهادی پزشکی منتظران ظهور

گروه جهادی پزشکی منتظران ظهور به مناطق محروم بشاگرد اعزام شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،سرهنگ پاسدار حسن صنعتگران معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ازاعزام گروه جهادی پزشکی منتظران ظهوربه مناطق محروم بشاگرد خبر داد.

او افزود:گروه جهادی پزشکی منتظران ظهور از تهران به مدت ۱۰ دروز در مناطق محروم شهرستان بشاگرد خدمت رسانی می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: این گروه جهادی در مدت حضور در شهرستان بشاگرد در شهر‌ها و روستا‌های مختلف شهرستان بشاگرد خدمات دندانپزشکی و پزشکی رایگان ارائه می‌کنند.

سرهنگ پاسدار حسن صنعتکران افزود: تعداد اعضای این گروه متغیر بوده که از ۱۵۰ تا ۲۵۰ نفر در این مدت به مردم شهرستان بشاگرد خدمت رسانی می‌کنند.
او پیش بینی کرد در این مدت به حدود پنج هزار نفر از مردم شهرستان بشاگرد خدمت رسانی پزشکی و درمانی شود.

سرهنگ صنعتکران افزود: این طرح خدمت رسانی با پیگیری سپاه امام سجاد (ع) وهمکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مسئولان محلی اجرا می‌شود.

مسئول گروه پزشکی جهادی منتظران ظهور گفت: این گروه جهادی متشکل از متخصصان مختلف مرتبط با دندانپزشکی و متخصصان چشم پزشکی، زنان و زایمان و مامایی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران هستند.

دکتر سید محمد رضا سازور افزود: این دومین سالی است که این گروه به شهرستان بشاگرد می‌آید و پارسال نیز در این منطقه خدمت رسانی شد.

وی گفت: اعضای این گروه افزون بر معاینه و عمل‌های جراحی رایگان، دارو و تجهیزاتی مانند عینک نیز، رایگان در اختیار مردم شهرستان بشاگرد قرار می‌دهند.

سازور افزود: بخشی از هزینه دارو‌ها و تجهیزات مورد نیاز را همکاران پزشکی که نتوانسته اند در این منطقه حضور یابند تامین کرده اند.
اعضای این گروه پزشکی جهادی ظهر امروز وارد فرودگاه بندرعباس شدند و با دو دستگاه اتوبوس به شهرستان بشاگرد منتقل شدند.

انتهای پیام/ر

ویزیت رایگان در بشاگرد

برچسب ها: اخبار سلامت ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.