اعزام ۶۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به اردو‌های زیارتی

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی از اعزام ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به مناسبت دهه ولایت و امامت به اردو‌های زیارتی داخل استان و خارج استانی خبر داد. 

اکبری، قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: دهه امامت و ولایت (عید سعید قربان تا غدیر) فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ غنی غدیر و توسعه و تعمیق آموزه‌های علوی و سیره مولی الموحدین علی بن ابی طالب (ع) است. 

او با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی برای مددجویان کمیته امداد در استان اجرا می‌شود افزود: برنامه‌های دهه ولایت شامل جشن بزرگ غدیر، محفل انس با قرآن، برگزاری شب شعر و نشست‌های معرفتی و آگاهی بخش خواهد بود.

اکبری با اشاره به برگزاری اردوی غدیر در قالب اردو‌های آموزشی، تربیتی، زیارتی به مشهد مقدس و قم ادامه داد: دیدار با مددجویان در قالب طرح مفتاح الجنه، تجلیل از سادات مددجو، دیدار با علما، زیارت بقاع متبرکه و امامزادگان در روز میلاد امام هادی (ع) از دیگر برنامه‌ها مورد نظر است. 

او با بیان اینکه برگزاری برنامه‌ای با عنوان غدیر محور اتحاد امت اسلامی در مناطق مرزی و اهل سنت با هدف تقریب مذاهب اسلامی با دعوت از علما و بزرگان شیعه و سنی گفت: توزیع بسته‌های حمایتی و فرهنگی از دیگر اقدامات کمیته امداد خراسان جنوبی در دهه امامت و ولایت خواهد بود.

انتهای پیام / ط ا

دهه ولایت و امامت محور اتحاد امت اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار