جمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فرماندهان نظامی و سیاسیون آمریکا در سایه «بلک واتر» فعالیت می‌کنند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: فرماندهان نظامی و سیاسیون آمریکا با تاسیس کمپانی بلک واتر در سایه این شرکت فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

فرماندهان نظامی و سیاسیون آمریکا در سایه بلک واتر فعالیت می‌کنندمحمد جواد جمالی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به ماهیت کمپانی بلک واتر و تشبیه آن توسط مقام معظم رهبری به داعش، گفت: کمپانی بلک واتر برای انجام اقدامات نظامی در دنیا به نیابت از دولت این کشور تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بلک واتر با شدیدترین وجه علیه مردم عادی عملیات نظامی انجام داده به نحوی که اکنون نام بلک واتر در عراق برای افراد غیر نظامی وحشت آور است.

بیشتر بخوانید: کسانی که گرایش به سازش دارند بدانند آمریکا رو به افول است/ رئیس‌جمهور جدید آمریکا تتمه‌ آبروی لیبرال دموکراسی را برده است

جمالی با بیان اینکه برخی فرماندهان نظامی و سیاستمداران آمریکایی پشت صحنه این کمپانی قرار دارند، اظهار کرد: آن‌ها با ایجاد کمپانی بلک واتر توانسته‌اند در سایه فعالیت خود را انجام داده و از دولت آمریکا پول دریافت کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دولت آمریکا با حمایت و تشکیل این کمپانی توانسته است جنگ‌های نیابتی را در خاورمیانه انجام داده و درآمد زیادی را از این راه کسب کند، یعنی دولت آمریکا توانسته استفاده چند سویه‌ای از بلک واتر کسب کند.

وی تاکید کرد: تشبیه بلک واتر به داعش به دلیل حرکت‌های وحشیانه با استفاده از همان حرکت‌های داعش گونه است، این کمپانی توانست با اقدامات وحشیانه خود در عراق نامش را برای افکار عمومی مطرح کند و بعد از سقوط صدام به عنوان نیرو‌هایی آمریکایی به این کشور وارد شدند که در این کشور هم پول بسیاری را کسب کرده و هم جنایت‌های وحشتناکی را انجام داده‌اند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار