برگزاری جشن میلاد امام هادی (ع) در ۲۲۰ بقعه متبرکه گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری جشن های ویژه میلاد امام هادی علیه السلام در ۲۲۰ بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده رمدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: جشن‌های ویژه میلاد امام هادی (ع) شامگاه گذشته در شب میلاد آن امام در تعدادی از امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان گیلان برگزار شد و امروز نیز در امام زادگان دیگر در حال برگزاری است.

او قرائت زیارت جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی و مدیحه سرایی مداحان برجسته استانی و کشوری را از جمله ویژه برنامه‌های این جشن عنوان و اظهار داشت: دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت با حضور در این جشن سالروز میلاد امام هادی (ع) را گرامی داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ساده زیستی، دانش، آگاهی از اسرار، مهربانی، بخشش و احترام به اهل دانش را از ویژگی‌های اخلاقی امام هادی (ع) نام برد و خاطر نشان کرد: امام هادی علیه السلام نمونه‌ای از انسان کامل بود.

برنامه‌های دهه ولایت و امامت اوقاف و امور خیریه نیز از بیستم مردادماه جاری با هدف تبلیغ پیام غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت در ۲۷۰ بقعه متبرکه و امام زادگان استان گیلان با عنوان ولایت علوی اکمال دین نبوی آغاز شده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد.

جشن‌های دهه ولایت و امامت به مدت ۱۰ روز در امام زادگان و بقاع متبرکه ادامه دارد.

انتهای پیام/آ

جشن ولادت امام هادی (ع) در بقعه های متبرکه گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.