فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:

نتیجه هر مقاومتی پیروزی خواهد بود

سردار معصوم بیگی در حاشیه مراسم تجلیل از مقام آزادگان هشت سال دفاع مقدس گفت: ما باید از آزادگان یاد بگیریم که نتیجه هر مقاومتی پیروزی خواهد بود.

 سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   پس از تبریک ولادت امام هادی (ع) گفت: امروز که مصادف با سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است، برگ زرین دیگری در افتخارات در این مرز و بوم بر کتاب افتخارات مقاومت رقم خورده است. این پرستو‌های مهاجر نمایندگان این ملت باصلابت هستند که با شجاعت، صبر پیشه کردند و با لقب آزاده در چنین روزی به میهن خود بازگشتند.

او پس از گرامی داشت یاد شهدای آزاده ادامه داد: در جریان دفاع مقدس پرستو‌هایی بودند که مورد شکنجه بعثی ها قرار گرفته، اما جانانه مقاومت کردند و در نهایت هم در غربت به شهادت رسیدند. همچنین نباید خاطره شهیدانی را از یاد برد که پس از بازگشت به میهن اسلامی در وطن خودشان شهید شدند.

معصوم بیگی سپس با نقل قول برخی از سخنان گهربار امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: شرایطی که آزادگان تحمل کردند به نحوی است که به غیر از آزادگان کسی نمی‌تواند درباره اتفاقاتی که برایشان افتاده صحبت کند. آزادگان کسانی هستند که از هوای نفس خود دوری کردند و از دنیا گذشتند. برای همین است که اعتقاد دارم آزاده نامی بسیار شایسته برای این افراد است، چرا که این‌ها برای دفاع از دین و مذهب و کشور و مردمان خودشان حاضر شدند تا همه چیز را پشت سر خود بگذارند. البته که هر کس از دنیا بگذرد و خود را از آن را رها کند آزاده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اشاره کرد: آزادگان در سلول‌های بعثی‌ها نشان دادند که چه در اسارت و چه در میدان جنگ، شیری هستند که تسلیم هیچکس نمی‌شوند. این افراد درس رشادت و آزادگی را آموختند که درس بسیاری مهمی است و اعتقاد دارم که در شرایط کنونی از مهمترین آموزه‌هایی است که جوانان و مردمان ایران باید به خوبی آن را فرا بگیرند. اگر ما از آزادگان یاد بگیریم که پیامد هر مقاومتی پیروزی خواهد بود، بسیاری از مشکلات جامعه کنونی برطرف می‌شود.

او در پایان افزود: نباید ناگفته بماند که همه پیروزی مردم ایران در میدان‌های نبرد نبوده و بخشی از پیروزی‌های ما در سلول‌های اسارت رقم خورد. تلاقی این مقاومت‌ها و رشادت‌ها در کنار حمایت‌های مردم بود که باعث شد تا پیروزی برای ما به دست آید. اگر امروز شاهد این هستیم که کسی قدرت و توانایی دست درازی به ایران را ندارد، پیامد همین مقاومت هاست.
 
انتهای پیام/ی
 
 

کسی قدرت و توانایی دست درازی به ایران را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.