پرداخت تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در مجمع عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری سراسر کشور در اردبیل گفت: برای نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: رشد شهرنشینی و پیدایش شهر‌های بزرگ، تمرکز اغلب مراکز اقتصادی خدماتی و اداری در مراکز شهر‌ها مشکلات عدیده‌ای در حوزه مدیریت شهری بوجود آورده و استفاده از سیستم‌های حمل و نقل عمومی کارآمد یکی از راهکار‌های مناسب برای حل این مشکل در بین برنامه‌ریزان و مدیران شهری مطرح بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف توسعه اجتماعی و فرهنگی و حمایت و حفاظت از محیط زیست، مردم باید به سمت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تشویق و ترغیب شوند، اضافه کرد: افزایش تردد‌ها در سطح شهر، افزایش مصرف انرژی، آلودگی هوا و تهدید سلامت شهروندان را به دنبال دارد و در این راستا ارتقای کارایی و خدمات دهی مناسب وسایل حمل و نقل عمومی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

امامی یگانه از پیگیری ارائه تسهیلات برای بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد و افزود: تحقق این موضوع در دستور کار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

مردم باید به سمت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ترغیب شوند

برچسب ها: حمل و نقل ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.