عطوان تصمیم رشیده طلیب را ستود

روزنامه‌نگار برجسته عرب از تصمیم نماینده فلسطینی‌تبار کنگره آمریکا درباره انصراف از سفر به فلسطین اشغالی تحت شروط تحقیرآمیز رژیم صهیونیستی، تجلیل کرد.

­عطوان تصمیم رشیده طلیب را ستودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه الکترونیکی رای الیوم از اقدام رشیده طلیب، نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا به علت انصراف از سفر به فلسطین اشغالی تحت شروط تحقیرآمیز رژیم صهیونیستی، تجلیل کرد.

عطوان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: رشیده طلیب، نماینده فلسطینی تبار کنگره آمریکا با خودداری از دیدار هموطنانش در فلسطین با شروط توهین آمیز اسرائیل اشغالگر، به همه مقامات دوره معاصر بویژه کسانی که برای عادی سازی روابط با اسرائیل تلاش می‌کنند‎، درس بزرگ شرافت و وطن پرستی داد.

این روزنامه‌نگار افزود: به وی و همچنین همکارش در مخالفت با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در شرایطی که عده زیادی در برابر آن‌ها زانو زده اند، درود می‌فرستیم.

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد اجازه نمی‌دهد ایلهان عمر و رشیده طلیب، دو نماینده مسلمان کنگره آمریکا وارد فلسطین اشغالی شوند. رژیم صهیونیستی افزود رشیده طلیب و ایلهان عمر به دلیل حمایت هایشان از جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسرائیل از ورود به اراضی اشغالی فلسطین منع شدند.

اما پس از نامه رشیده طلیب به وزارت کشور اسرائیل، به او اجازه ورود به اراضی اشغالی فلسطین داده شد. این در حالی است که طلیب در بیانیه‌ای اعلام کرد: به این نتیجه رسیدم که ملاقات مادربزرگم تحت چنین شرایط ظالمانه‌ای برخلاف اعتقادات من است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار