همایش بهداشت و فرماندهان در سمنان برگزار شد

همایش بهداشت و فرماندهان با رویکرد بهداشت روان و با حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان در سمنان برگزار شد.

همایش بهداشت و فرماندهان در سمنان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد مهدی مظهری معاون بهداشت، درمان وآموزش پزشکی سپاه پاسداران در همایش بهداشت و فرماندهان با رویکرد بهداشت روان گفت: بحث سلامت در ابعاد ۴ گانه در بعد‌های روانی و جسمی و اجتماعی و معنوی مطرح می‌شود که باتوجه به وضعیت دنیا و کشور ما سلامت روان بسیار مهم است.

او افزود: چیزی که باعث پیروزی رزمندگان ما در جنگ شد سلامت روانی رزمندگان ما بود و باتوجه به جنگ شناختی علیه کشور ما باید رویکرد مقابله با این جنگ را آشنا باشیم تا بتوانیم بر این جنگ‌ها غلبه کنیم.

سرهنگ مظهری تصریح کرد: در سپاه پاسداران کارگروه بهداشت روان و قرارگاه تهدیدات شناختی تشکیل شده که افراد صاحب نظر در این کارگروه هستند و در حوادث و بلایای مختلف و مناطق محروم کشور حاضر می‌شوند و به مردم خدمات می‌دهند که یکی از کار‌های این افراد در سیل‌های اخیر و مناطق محروم کشور بوده است.

معاون بهداشت، درمان و اموزش پزشکی سپاه پاسداران افزود: در سپاه پاسداران مراکزی تحت عنوان مراکز مشاوره شمیم ایجاد شهد که در تمامی شهرستان‌های کشور مشاورانی در این مراکز حضور دارند و خدمات بهداشت روان را ارائه می‌دهند.

دکتر سلطان نژاد روانشناس برتر نظامی کشور در این همایش با اشاره به مهم بودن سلامت روان گفت: سلامت روانی جزئی از سلامت عمومی است که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام / م

جزئیات همایش بهداشت و فرماندهان در سمنان

برچسب ها: سپاه ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.