مدیران باشگاه پرسپولیس برای بهبود کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی به گابریل کالدرون قول دادند.

قول پرسپولیسی‌ها به کالدرونبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت نامساعد چمن ورزشگاه شهید کاظمی سبب شد تا تمرینات پرسپولیس به ورزشگاه خیریه عمل منتقل شود تا سرخپوشان حدود ۱۰ روز در خیریه عمل تمرین کنند و سپس به ورزشگاه شهید کاظمی بازگردند.

تغییر محل تمرین پرسپولیس در آستانه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سبب تعجب گابریل کالدرون آرژانتینی شد و او از این موضوع ابراز ناراحتی کرد، اما مدیران باشگاه پرسپولیس به او قول دادند تا این مشکل به زودی حل و تیم به ورزشگاه شهید کاظمی بازخواهد گشت.


بیشتر بخوانید: عرب: برخی افراد به دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هستند/ باشگاه در آرامش کامل است


سرمربی سرخپوشان پایتخت پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس و زمانیکه از امکانات ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس بازدید کرده بود، برنامه‌ای تدوین کرد که برنامه‌های تمرینی‌اش تا پایان فصل در همین مکان برگزار می‌شود، اما رسیدگی به چمن ورزشگاه شهید کاظمی سبب شد تا سرخ‌ها ۱۰ روز مانده به آغاز بازی‌های خود در نوزدهمین دوره لیگ برتر مجبور به جابجایی شوند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که می‌خواهند چمن این مجموعه را به خوبی ترمیم کنند به کالدرون قول مساعد داده اند که چمن ورزشگاه را خیلی زود آماده می‌کنند تا به این ورزشگاه بازگردند. قرار است مشکلات چمن ورزشگاه شهید کاظمی به طور کامل برطرف شود تا سرخ‌ها در موقع تمرین مشکلی نداشته باشند.


بیشتر بخوانید: برنامه ویژه کالدرون برای کاپیتان پرسپولیس


در پایان لازم به ذکر است، پرسپولیس در چارچوب هفته نخست لیگ نوزدهم، باید در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا برود که این دیدار، پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار