استاندارد نبودن سالن ورزشی مانع برگزاری دیدارهای لیگ برتر هندبال

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: فدراسیون هندبال به این باشگاه فرصت داده ظرف ۱۴ روز آینده دیدار‌های خانگی تیم زاگرس را به سالنی استاندارد انتقال دهیم.

استاندارد نبودن سالن ورزشی مانع برگزاری دیدارهای لیگ برتر هندبالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سجاد اعظم با اشاره به مهلت فدراسیون به این باشگاه در خصوص لزوم استانداردسازی سالن محل برگزاری دیدار‌های خانگی تیم زاگرس، اظهار کرد: سال گذشته نیز فدراسیون ایراداتی را نسبت به سالن انقلاب آموزش و پرورش اسلام آبادغرب به عنوان محل برگزاری دیدار‌های خانگی تیم زاگرس مطرح کرد و خواستار برطرف شدن این مشکلات برای لیگ امسال شد.

او استاندارد نبودن سیستم روشنایی و تهویه را از جمله مشکلات سالن ورزشی انقلاب عنوان کرد و افزود: همچنین نزدیکی بیش از حد تماشاگران به زمین و نبود حاشیه امن برای بازیکنان داخل زمین اصلی‌ترین مشکل این سالن است که در صورت وقوع کمترین حادثه و تشنجی در سالن، امکان کنترل کردن آن بسیار سخت خواهد بود.

اعظم  گفت: هرچند که سالن سه هزار نفری شهید شهبازی ساختاری بسیارخوب برای برگزاری مسابقات مختلف و حتی برگزاری دیدار‌های بین المللی دارد، اما متاسفانه این سالن نیز دارای برخی نواقص همچون سیستم روشنایی، تهویه و بویژه پارکت غیراستاندارد است.

او تاکید کرد: سال گذشته پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر و تذکراتی که فدراسیون در خصوص سالن انقلاب به باشگاه داده بود، مشکلات خود را در این رابطه با آقای داورزنی معاون وزیر ورزش درمیان گذاشتیم و ایشان هم با قید فوریت دستور دادند که با رفع ایرادات سالن شهید شهبازی، این سالن مهیای دیدار‌های خانگی تیم زاگرس شود.

او یادآورشد: اگر در این مدت اقدامی صورت نگیرد و فدراسیون اجازه برگزاری دیدار‌های خانگی را در اسلام آبادغرب به ما ندهد، شاید نتوانیم رقابت‌های لیگ برتر را ادامه دهیم، چراکه نه بازیکنان و نه تماشاگران نمی‌خواهند دیدار‌های خانگی در شهری غیر از اسلام آبادغرب برگزارشود.

انتهای  پیام/ز

 

حضور تیم هندبال زاگرس  در لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار