ویژه برنامه های شبکه پنج سیما در عید سعید غدیر خم

شبکه پنج سیما به مناسبت عید سعید غدیر خم با ویژه برنامه‌های شاد و متنوع با مخاطبان خود همراه می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عوامل تولید جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» در نهمین سفر خود به استان همدان (شهر لالجین) می‌روند که اولین برنامه آن‌ها در آستانه عید غدیر روی آنتن می‌رود.

این برنامه دارای بخش‌های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان بومی، گزارش از مکان‌های دیدنی و گردشگری، معرفی ظرفیت‌های اقتصادی، میان برنامه، وله و... است.

جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری هرشب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود.

«غدیر تا غدیر» در آستان عبدالعظیم حسنی (ع)

جنگ«غدیر تا غدیر» عنوان ویژه برنامه‌ای از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به پوشش تصویری جشن بزرگ عید سعید غدیر، از حرم عبدالعظیم حسنی (ع) می‌پردازد. این جنگ هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در ضلع شرقی حرم با حضور جمعی زیادی از عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود و موضوع برنامه وفا به عهد و امانتداری است. این ویژه برنامه هرشب ساعت ۲۲:۲۰ روی آنتن می‌رود و دارای بخش‌هایی همچون دعوت از کارشناس مذهبی، هنرمند، خواننده، گروه تواشیح، مسابقه و ... است. جنگ «غدیر تا غدیر» با اجرای مهدی آقا بیگی و تهیه کنندگی مهدی سلگی به مدت ۵ شب از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

«به خانه بر می‌گردیم» در عید غدیر

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» در روز عید سعید غدیر خم سه شنبه ۲۹ مردادماه با حال و هوای این عید روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

این ویژه برنامه سه شنبه ساعت ۱۰:۴۰ روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود. دعوت از هنرمندان، خوانندگان، مسابقه و... از بخش‌های این برنامه است. « به خانه بر می‌گردیم» در روز عید با اجرای مجریان این برنامه مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه خانواده و کودک است که از شنبه تا پنج شنبه هر هفته به تهیه کنندگی گودرز عزیزی و با اجرای محمد نظری، فاطمه راد، راحله امینیان، قاسم بی نیاز، ژیلا امیر شاهی و .. ساعت ۱۷ و به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. دعوت از کارشناسان و صاحب نظران حوزه پزشکی، هنری، آشپزی و.. از بخش‌های مهم این برنامه است.

برنامه تولیدی «زیر گنبد طلا» کاری از موسسه تصویری آستان قدس رضوی است که در دهه ولایت (از عیدقربان تا عید غدیر خم) هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. این برنامه از حرم مطهر رضوی با حضور یک کارشناس مذهبی پیرامون موضوع دهه ولایت به مدت ۲۰ دقیقه برای مخاطبان پخش می‌شود.

پخش زیارت امین الله در روزعید سعید غدیر خم ساعت ۱۲ از دیگر برنامه‌های شبکه پنج سیماست.

انتهای پیام/

شبکه پنج در عید غدیر چه برنامه هایی دارد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار