مرگ خانم شناگری در کلارآباد بر اثر تصادم دریایی

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از برخورد منجر به مرگ یک فروند قایق موتوری با یک شناگر خانم در سواحل این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادم دریایی در یکی از اردگاه‌های ساحلی کلارآباد ،بلافاصله ماموران انتظامی این فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه که ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه عصر روز گذشته، در فاصله ۵۰ متری اردوگاه و در حوزه آب‌های شهرستان چالوس به وقوع پیوست، خانمی ۳۰ ساله، در عمق ۳ تا ۳ و نیم متری دریا مشغول شنا بوده که به صورت ناگهانی یک فروند قایق موتوری حین حرکت در این مسیر با وی برخورد کرد.

سرهنگ عبدی گفت: این حادثه منجر به قطع دست چپ و جراحت‌های شدید در ناحیه سر نامبرده بر اثر برخورد پره‌های قایق موتوری با وی شد که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با اشاره به این که نامبرده به علت شدت جراحات و صدمات وارده در بیمارستان جان باخت، افزود: پس از تشکیل پرونده قضائی و اقدامات قانونی، علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس آگاهی در دست بررسی است.
انتهای پیام/س
 

برخورد قایق موتوری با خانم شناگری در کلارآباد، مرگ وی را رقم زد

برچسب ها: امداد و نجات ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار