برگزاری جشن بزرگ پیوند آسمانی برای مددجویان خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از برپایی جشن پیوند آسمانی ویژه مددجویان استان و اعطای ۳۵ سری جهیزیه به مناسبت عید غدیر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان  از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه ازدواج سنتی الهی، آسمانی و ارزشمند بوده که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده، ثبات، پایداری وامنیت اجتماع می‌شود، اظهار کرد: باید همه مسئولان و متولیان زمینه ازدواج آسان و به هنگام جوانان را فراهم کنند.

او با اشاره به اینکه جشن بزرگ پیوند آسمانی برای مددجویان با هدف ترویج فرهنگ و تسهیل امر ازدواج برگزار می‌شود، عنوان کرد: باید همه تلاش کنیم تا زمینه ازدواج به موقع، آسان و به هنگام جوانان فراهم شود و از سخت گیری‌های بی‌مورد و تجملات بپرهیزیم.

الهی‌راد با بیان اینکه در این جشن به زوج‌های جوان ۳۵ سری جهیزیه اعطا می‌شود، ارزش ریالی هر سری جهیزیه حدود سه میلیون تومان است.

او با بیان اینکه هم‌اکنون در انتظار نوبت برای دریافت جهیزیه در استان نداریم، افزود: جهیزیه‌ها با استفاده از اعتبارات این نهاد، کمک‌های خیرین و مراکز نیکوکاری به زوجین داده می‌شود.

انتهای پیام/ه

جشن پیوند آسمانی در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

برچسب ها: کمیته امداد ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.