تأیید کشتار سگ‌های ولگرد با آمپول اسید توسط عضو شورای شهر تهران

میلانی گفت: خبر تزریق اسید و کشتار غیرانسانی سگ‌های خیابان‌گرد تهران متاسفانه صحت دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از روز گذشته تصاویری مربوط به کشتار سگ‌ها با استفاده از تزریق اسید در فضای مجازی منتشر شد که در آن ادعا شده بود این سگ کشی در روزهای اخیر و در شهر تهران رخ داده است.

خبر تزریق اسید و کشتار سگ‌های خیابان‌گرد تهران صحت دارد

بلافاصله بعد از انتشار این تصاویر اسماعیل نعمت زاد شهردار شهرستان کهریزک به این تصاویر واکنش نشان داد و در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این خبر کذب است که بر علیه شهرداری منتشر شده و ما این کار را انجام نداده‌ایم.

نعمت زاده بیان کرد: در حال پیگیری برای پیدا کردن فردی هستیم که این تصاویر را منتشر کرده است و قطعا از طریق مراجع قانونی شکایت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید؛ توضیحات شهرداری تهران در مورد کشتار سگ‌ها با آمپول اسید


صبح امروز پیروز حناچی شهردار تهران در این خصوص به خبرنگاران گفت: تصاویر مربوط به سال 96 است، اما ما برای کاهش حساسیت موضوع، پیمانکار جمع آوری سگ‌ها را از مسئولیت خلع کردیم.

حالا چند ساعت بیشتر از سخنان حناچی نگذشته که سید آرش حسینی میلانی عضو کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران، توئیتی زد که حاکی از صحت ادعاهای مطرح شده در تصاویر سگ کشی است.

او در این توئیت نوشته است: خبر تزریق اسید و کشتار غیرانسانی سگ‌های خیابان‌گرد تهران متأسفانه صحت دارد و توسط یکی از پیمانکاران شهرداری تهران صورت گرفته است. قطعا موضوع را تا انتها پیگیری خواهم کرد و مقصران این فاجعه در مجموعه شهرداری و پیمانکاران آن، با برخورد جدی سازمانی و قضایی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

توضیحات عضو شورای شهر تهران درباره کشتار سگ‌های ولگرد با آمپول اسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سعید فروزان
۲۰:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
اکثر این سگها مشخص است طبق عکس ، سگهای خانگی یا نژاد دار هستند ، ولگرد نیستند اما یک مشت حیوان از عهده نگهداری بر نمی آیند و بعد از چند مدت این ها را ول میکنند در سطح شهر
آخرین اخبار