علی آبادی مدیرعامل جدید ایران خودرو شد + بیوگرافی

عباس علی آبادی امروز به سمت مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.

/////به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از شایعاتی که در روزهای گذشته در مورد شرکت ایران خودرو و تغییر در بدنه مدیریتی این خودروساز مطرح بود، امروز با اعلام رسمی سخنگوی دولت، هاشم یکه زارع برکنار و عباس علی‌آبادی، به عنوان مدیر عامل ایران خودرو جایگزین وی شد.

علی‌آبادی متولد سال  ۱۳۴۰ و فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل است.


بیشتر بخوانید: علت برکناری مدیر عامل ایران خودرو چه بود؟


علی‌آبادی سابقهٔ ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر و مدیر عاملی در گروه مپنا را داراست. 

او از ۲۸ مرداد سال ۱۳۹۸ به مقام مدیر ارشد اجرایی ایرانی به مقام منصوب شده است؛  مدیر عامل ایران خودرو در جهاد سازندگی، مدیریت‌عاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون ۳ فعالیت داشته است.

انتهای پیام/

 

علی آبادی مدیرعامل ایران خودرو شد

برچسب ها: اخباراقتصادی ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
سیاوش شهرت رحیمی رشن
۰۱:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
باسلام وعرض ادب خدمت آقای علی آبادی وآرزوی سلامتی وتندرستی برای مسئولین خدومآقای علی آبادی ۳۲ سال است جنک تمام شده عدهای ا ز جانبازان خودرو گرفتند وخیلی ها نوبت قبرستان زود تر از تحویل خودرو شامل حالشان شد حالا هم پولدارها وپارتی دارها خودروهارا می برند یک مردانگی بکن وبههر جانبازی که خودرو نگرفته جهت استفاده خودرو مد نظرشان را با کمی تخفیف به جانبازان بدهید تا الباقی هم فوت نکردند خدا یارونگهدارتان باشد
Iran (Islamic Republic of)
جهانگیر مدون
۱۲:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
جناب آقای دکتر علی آبادی
انتصاب شایسته شما را در مدیریت بزرگترین شرکت خودرو سازی خاورمیانه تبریک عرض میکنم.
انشاالله موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
جناب علی آبادی انتخاب شما را به عنوان مدیر عامل ایران خودرو تبریک مگویم ازطرف سعید نبیونی
Iran (Islamic Republic of)
فراهانی
۰۱:۲۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
امید است جناب آقای علی آبادی در مدیریت جدید که شایستگی اش را هم دارد موفق عمل کند و دست آین دزد ها را از بیت المال قطع کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
با سلام خدمت عزیزان
با توجه به بستر نامناسب اقتصادی و قانونی و ،،، حاکم بر صنایع کشور خصوص سازی بدون حمایت و نظارت کامل دولت محکوم به شکست و نهايتا از بین رفتن صنعت مورد نظر می شود و همچنین افزایش خیل بیکاری و صدمات جبران ناپذیر به اقتصاد خانوارهای شاغل می شود. بطوری که از دودهه قبل تا بحال با نظارگر آن بوده ایم از جمله شرکتهای چون سازمان گوشت کشور ، کفش ملی ، نساجی ، هپکو ، ماشین سازی و .... این القاعات که با خصوصی سازی ما حل میشود به نظر من ناصحیح است . شرکتهای بزرگ و صنایع بزرگ چین تحت سایتها و حمایت دولت توانسته اند شکوفا شوند و مطالب اعلام شده توسط کشورهای غربی مبنی بر خصوصی سازی باعث پیشرفت این کشورها شده طبق اسناد ارائه شده در توسط رسانه های خودشان کذب محض می باشد لذا خواهشمند است نسبت به این قضیه دور اندیش تر و با علم تر عمل کنیم ّ لذا طبق اظهارات یکی از نمایندگان دولت که نفوذ در صنایع دارد اعلام کردن ما باید شرکتها خصوصيکنيم و پاروپا بیندازیم و آقایی کنیم که این واقعیت منش برخی از دولتی ها و مجلسی های ماست متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
چهل ساله یک مدیر انقلابی ودلسوز عهده دار خودرو سازیهای ما نشده که اوضاع خودروهای سایپا وایران خودرو گواه این ماجراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
باید خودرو سازی به بخش خصوصی واگذار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
جناب اقای علی ابادی انشاءالله به سیاست های ظلمانه ایران خودرو در قبال ملت ایران پایان داده و ارزوهای ملت را درساخت ماشین های برقی و کم مصرف و استاندار د وملی محقق نمایند .
آخرین اخبار