۳۱ پروژه زیرساختی در سفر رییس جمهور به اردبیل افتتاح می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۳۱ پروژه زیرساختی در سفر رییس جمهور به اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ۳۱ پروژه زیرساختی در حوزه‌های مرتبط با میراث فرهنگی در سفر رییس جمهور به اردبیل مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اهمیت انجام این پروژه‌ها در توسعه گردشگری استان، افزود: این ۳۱ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان در شهرستان‌های مختلف استان انجام گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: این پروژه‌ها شامل برق رسانی، ایجاد موزه، مرمت، ساماندهی مکان‌های تاریخی و ایجاد سرویس سرویس بهداشتی است.

فلاحی افزود: همچنین احیای روستای تاریخی کنزق و احیای دروازه عالی قاپو نیز از جمله این پروژه‌ها است که جز مطالبات به حق مردم استان بود.

او با اشاره به حجم بزرگ اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت، بیان داشت: قدم اول برای حرکت به سوی رشد و توسعه در حوزه گردشگری در استان اردبیل تامین زیرساخت‌های لازم در این حوزه است.

انتهای پیام/ع

احیای روستای تاریخی کنزق در سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.