توصیه‌های پلیس راه استان ایلام در تعطیلات عیدغدیر

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: از آنجا که در روز عید غدیرخم حجم تردد وسایل نقلیه به علت بازدید از مناطق زیارتی و تفریحی بالا می‌باشد رعایت نکات ایمنی ضروری است.

توصیه‌های پلیس راه استان ایلام در تعطیلات عیدغدیر

سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت: با توجه به اینکه علت اصلی تصادفات در سال جاری سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه در محور‌های برون شهری استان بوده است، نیاز است که رانندگان در روز عید غدیرخم که حجم تردد وسایل نقلیه به علت بازدید از مناطق زیارتی و تفریحی بالا می‌باشد با رعایت سرعت مطمئنه و بر اساس تابلو‌های نصب شده در سطح محور‌های برون شهری رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام بیان کرد:با توجه به اینکه بیشتر مسافران در زمان تعطیلات، بازگشت از سفر‌های خود را به ساعات پایانی روز موکول می‌کنند و این موضوع موجب کندی عبور و مرور وسایل نقلیه در سطح محور‌ها و به ویژه محور‌های دوطرفه میگردد، از رانندگان درخواست می‌شود تا با برنامه ریزی و مدیریت زمان سفر‌های خود در جهت تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و پیشگیری از تصادفات اقدام کنند.

او ادامه داد: از رانندگان گرامی خواهشمندیم در روز‌های تعطیل به ویژه اعیاد که حجم تردد‌ها بالا می‌باشد، در زمان سفر‌ها به نکات ایمنی و توصیه‌های پلیس  توجه لازم را داشته باشند.  

انتهای پیام/ ن

توجه به توصیه های پلیس راه در تعطیلات عید غدیر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.