تجاوز به چپ خودروی سمند حادثه آفرید/خودرو‌های حامل مرغ زنده قاچاق در چرداول متوقف شدند

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تجاوز به چپ خودروی سمند حادثه آفرید/

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

 

تجاوز به چپ خودروی سمند حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه وانت پیکان برخورد که متاسفانه یک نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام  گفت:بر اثر برخورد دو دستگاه وسیله نقلیه در محور ایلام به سرابله بلافاصله کارشناسان پلیس راه استان به محل اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور کارشناسان در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی سمند و یکدستگاه وانت پیکان برخورد و راننده وانت پیکان در دم فوت و یک نفر نیز زخمی که توسط یگان‌های امدادی به بیمارستان اعزام شد.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: کارشناسان پلیس راه استان، علت این تصادف را انحراف به چپ خودروی سمند ذکر کردند.

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان از رانندگان خواست با توجه به اینکه محور‌های مواصلاتی استان ایلام کوهستانی و کم عرض هستند از انجام حرکات حادثه ساز و انحراف به چپ خودداری کنند.

 

 

خودرو‌های حامل مرغ زنده قاچاق در چرداول متوقف شدند

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: ۲ دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون در این شهرستان متوقف شدند.

سرهنگ قدرت رضایی  فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق احشام و طیور ماموران پاسگاه انتظامی شباب تعداد ۲ دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸ تن مرغ زنده قاچاق بدون مدارک قانونی و مجوز دامپزشکی کشف شد.

سرهنگ رضایی  با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق طبق نظر کارشناسان ۹۰۰ میلیون ریال اعلام شده بیان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده، تحویل مقام قضائی شدند.

 

 

شهرستان مهران بامداد امروز ۲ بار لرزید

 شهرستان مهران از توابع استان ایلام بامداد امروز ۲ بار لرزید.

 اولین زلزله ساعت ۰۲:۳۵ بامداد امروز بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران در عمق ۱۶ کیلومتری را لرزاند.

در دومین زلزله خود شهر مهران ساعت ۰۳:۲۷ بامداد امروز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین لرزید.

 

 

تصادف در محور مهران به دهلران یک کشته برجا گذاشت

 رئیس پلیس راه ایلام گفت: تصادف در محور مهران به دهلران یک کشته برجا گذاشته است.

سرهنگ رضا همتی زاده  رئیس پلیس راه ایلام گفت: صبح امروز یک دستگاه خودروی پراید در محور مهران به دهلران و در محدوده هاویان، به علت بی احتیاطی و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جاده خارج و راننده آن کشته شد.

او بیان کرد: با توجه به اینکه علت اصلی تصادفات در سال جاری سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه در محور‌های برون شهری استان بوده است، نیاز است که رانندگان در روز عید غدیرخم که حجم تردد وسایل نقلیه به علت بازدید از مناطق زیارتی و تفریحی بالا است، با رعایت سرعت مطمئنه و بر اساس تابلو‌های نصب شده در سطح محور‌های برون شهری رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود : با استقرار ۵ خودروی کنترل نامحسوس، مجهز به سیستم کنترلی هوشمند ونصب دوربین برروی البسه افسران پلیس تمامی تخلفات رانندگان به صورت آنلاین ثبت وضبط می‌شود.

 

 

زلزله در ایلام

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر حوالی مهران لرزاند.

 زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۵ در مقیاس ریشتر استان ایلام - حوالی مهران را در ساعت ۹:۵۶ لرزاند.

این زمین‌لرزه ۱۹ کیلومتری زمین است.

 

 

 آتش سوزی مزارع در شهرستان سیروان

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از آتش سوزی ۱۰ هکتار از مزارع کشاورزی تحت کشت جو در محله درویشان تپه (وَرِه مَر) شهر لومار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خورانی  فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: متاسفانه بار دیگر در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره آتش سوزی مزارع کشاورزی در شهرستان سیروان را شاهد بودیم که بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه گزارش ماموران انتظامی حاکی از آن است که مقدار ۱۰هکتار از مزارع کشاورزی در آتش سوخت افزود: با حضور فعال کمک‌های مردمی و یگان‌های اورژانسی با استفاده از ظرفیت‌های موجود، زبانه‌ها و شعله‌های دمنده آتش بدون خسارت جانی، خاموش و حریق مهار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان، اضافه کرد: آتش سوزی به علت خطای انسانی به وجود آمده که تحقیقات پلیس در خصوص علل وقوع آتش سوزی در دست بررسی است.

سرهنگ خورانی ادامه داد: متاسفانه امسال یکی از سال‌های پرحادثه را در خصوص آتش سوزی در تابستان را شاهد هستیم.

او یادآورشد: باید خطرات و تهدیدات آتش سوزی و لزوم توجه و اهمیت به هشدار‌های پلیسی با توجه به نوع پوشش و انبوه گیاهان خشک که با کوچکترین جرقه و تحریک گرمایی ممکن است حادثه ساز شود جدی گرفت.

 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.