آمریکا درطی این سال‌ها بیش از هفت هزار میلیارد دلار در منطقه ما خرج جنگ‌افروزی کرد

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:آمریکا در طی این سال‌ها بیش از هفت هزار میلیارد دلار در منطقه ما خرج جنگ‌افروزی کرد که با این پول می‌توانست زیرساخت های کشور خودش را از نو دوباره بسازد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه نایین اظهار کرد: ما انقلاب کردیم که کرامت، عزت، اعتبار و اقتدار مردم و ملت حفظ شود که خوشبختانه در این راه هم کاملا موفق بوده‌ایم و می‌بینیم کسانی که در ۴۰ سال گذشته بر خلاف مسیر جمهوری اسلامی به دامان آمریکا رفتند، چه اتفاقاتی برایشان افتاد و با چه خفت و خواری به پایان کار خود رسیدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: عاقبت انقلاب مصر و تمسخر عربستان به گاو شیرده آن هم در مقابل میلیون‌ها بیننده تلویزیونی، نمونه بارز این خفت و خواری و افتادن در دامان آمریکاست.

او با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: در زمان پهلوی شش میلیون بشکه نفت می‌فروختیم و ۳۰ میلیون نفر جمعیت داشتیم و در آن زمان همه چیز را وارد می‌کردیم، ولی امروز میزان بسیار کمی نفت می‌فروشیم و ۸۰ میلیون جمعیت داریم و قسمت وسیعی از نیاز خود را در داخل تولید می‌کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: این اقتدار، عزت و اعتبار را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا، ایستادگی مردم، مدافعین حرم و امنیت و درایت، هوشیاری، ذکاوت، شجاعت و مدیریت هوشمندانه و آگاهی حضرت امام و رهبر معظم انقلاب هستیم.

او اضافه کرد: غرب در ۵۰ سال جنگ سرد خود با بلوک شرق و کمونیست، فقط و فقط یک رسانه آن هم در اروپا بر علیه شوروی داشت، ولی امروز می‌بینیم که جمهوری اسلامی به چنان عظمت، قدرت و ظرفیتی رسیده است که هزاران شبکه و کانال ماهواره و فضای مجازی و اجتماعی به صورت شبانه‌روز در حال پمپاژ تبلیغات و شبهه علیه جمهوری اسلامی هستند و هنوز هم در کار خود موفق نشده‌اند.

فدا تأکید کرد: قدرت و توان بازدارندگی ما به چنان حدی رسیده است که در کنار صنعت صلح آمیز هسته ای، دوران بزن درو تمام شده و اکنون با اقتدار اعلام می‌کنیم که از هرگونه حرکت اسلامی، مردمی و ضد آمریکایی در دنیا حمایت و پشتیبانی کرده و از آن حتی دفاع هم خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عنوان کرد: مطمئن باشید که آمریکایی‌ها به هیچ عنوان دیگر توان، امکان و ظرفیت جنگ جدیدی را در منطقه ندارند و اگر داعش، القاعده و گروه‌های سلفی را به راه انداختند، آن‌ها هم در راستای همین موضوع بود.

او افزود: قدرت نظامی و بازدارندگی نظام، اقتدار و عزت کنونی جمهوری اسلامی در منطقه و وجود جبهه مقاومت تشکیل شده در سوریه، لبنان، عراق، یمن و ایران، مهم‌ترین دلایل عدم حمله آمریکا به ایران است.

فدا اضافه کرد: آمریکا در طی این سال‌ها بیش از هفت هزار میلیارد دلار در منطقه ما خرج جنگ‌افروزی کرد که با این پول می‌توانست زیرساخت‌های کشور خودش را از نو دوباره بسازد، ولی علی‌رغم این همه خرج و دخالت در منطقه، در نهایت اقتدار و عزت و اعتبار در خاورمیانه تماما از جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی کشور گفت: بدانید که اکنون در هر موضوع و جایی که مشکل داریم سوای توطئه‌های دشمنان، بخش اعظمی از این مشکل مربوط به داخل بوده و این است که ما به تکلیف و وظیفه‌مان درست عمل نکرده‌ایم.

سردار فدا افزود: امروز به فرموده رهبری، بهترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم شریف، متدین، صدیق و پا به رکاب جمهوری اسلامی است و به همین جهت سازمان بسیج و مجموعه سپاه استان، مبنای تمام طرح‌های خود را در راستای اعتلای بسیج، خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی قرار داده است.

انتهای پیام/م

 
 

جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه نایین

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار