همزمان با سفر رئیس جمهور؛

پروژه چهار خطه محور اردبیل به مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از افتتاح ۲۵ کیلومتر از پروژه چهار خطه کردن محور اردبیل به مشگین‌شهر همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه چهار خطه محور اردبیل به مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد افزود: ۲۵ کیلومتر از پروژه چهار خطه کردن محور اردبیل به مشگین‌شهر همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

او از اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به بحث تامین آب شرب شهرستان مشگین‌شهر خبر داد و تصریح کرد: امسال برای تامین آب شرب شهرستان مشگین‌شهر و روستا‌های این منطقه ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی به این شهرستان اختصاص یافته است که امیدواریم مشکلات و مسائل این منطقه نیز در حوزه آب شرب برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به پروژه‌های عمرانی نیمه کاره و راکد در این منطقه بیان کرد: شهرستان مشگین‌شهر چندین پروژه راکد و نیمه کاره از جمله دانشکده کشاورزی و بیمارستان ۸۱ تخت‌خوابی ولیعصر دارد که برای تکمیل این پروژه‌ها نیز در سطح استان تلاش می‌کنیم و اهتمام ویژه‌ای داریم.

او با تاکید بر اینکه پروژه سد احمد بیگلو و شبکه پایاب این سد به بهره‌برداری می‌رسد اظهار کرد: پروژه سد احمد بیگلو با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومانی و شبکه پایاب این سد نیز با هزینه کرد ۹۰ میلیارد تومانی در وضعیت خوبی پیش رفته است و به بهره‌برداری می‌رسد و ما هم‌اکنون با تهیه گزارش توجیه فنی و اقتصادی برای اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ماده ۵۶ تلاش می‌کنیم و اقدامات خوبی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/س

بهره برداری از پروژه راه چهاربانده اردبیل_مشگین شهر

برچسب ها: جاده ، راهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار