رونمایی از کتاب فرهنگ واره آموزه‌های امام علی (ع)

کتاب فرهنگ واره آموزه‌های امام علی (ع)، هفتاد و سومین اثر پژوهشی مجتبی عالم خواه به مناسبت عید غدیر خم در آستارا رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجتبی عالم خواه مولف کتاب فرهنگ واره آموزه‌های امام علی (ع) گفت: این کتاب به عنوان هفتاد و سومین اثر من برای استفاده پژوهشگران، دانشجویان و تشنگان دریای معرفت و حکمت علی (ع) منتشر و در آن، توضیح مبسوطی درباره زندگی آن امام عزیز با تکیه بر مستندات تاریخی ارائه شده است.

او افزود: کتاب در سه فصل سیره و سبک زندگی علی (ع) و امیرمومنان از زبان و نگاه پیامبر (ص)، بزرگان صدر اسلام و اندیشمندان غیر مسلمان و فرهنگ واره آموزه‌های امام علی (ع) گردآوری و در یک هزار و ۵۰۰ نسخه با ۳۰۳ صفحه به بهای ۵۵۰ هزار ریال عرضه شده است.

عالم خواه بازنشسته آموزش و پرورش و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی آستاراست و در زمینه شعر، ترجمه، پژوهش‌های ادبی و دینی فعالیت و در دانشگاه‌های دولتی و آزاد استان‌های گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و دانشگاه‌های جمهوری آذربایجان تدریس می‌کند و در سه دوره به عنوان پژوهشگر نمونه استان گیلان انتخاب شده است.

انتهای پیام/آ

کتاب فرهنگ واره آموزه‌های امام علی (ع) در آستارا رونمایی شد

برچسب ها: رونمایی کتاب ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.