رییس اداره گاز ناحیه بافق در حاشیه گفت: از ابتدای روند گازرسانی به شهرستان بافق در مجموع بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان کار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی پیری، رییس اداره گاز ناحیه بافق گفت: از ابتدای روند گازرسانی به شهرستان بافق در مجموع بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان کار شده است.

پیری تعداد مشترکین شهرستان بافق را حدود ۱۵ هزار مشترک شهری و حدود ۱۵۰۰ مشترک روستایی عنوان کرد و افزود: افزایش حدود ۵۵۰۰ مشترک دیگر در سال جاری پیش بینی شده که جهت گازدار شدن این تعداد مشترک تاکنون ۱۴۵۰۰ علمک گاز نصب شده است.

او تعداد مشترک عمده (صنایع و کارخانجات) شهرستان را ۱۲ مشترک اعلام نمود و تصریح کرد: در مجموع جهت گازرسانی به تمامی نقاط شهرستان ۱۶ ایستگاه کاهش فشار ساخته و راه اندازی شده است.

رییس اداره گاز ناحیه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به بیان طرح‌های در دست اقدام این شرکت جهت گازرسانی به روستا‌های شهرستان و منطق حاشیه شهر پرداخت و یادآور شد: عملیات گازرسانی به منطقه گودگوار و دهستان کوشک تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

پیری در پایان افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرماندار و بخشدار مرکزی روستا‌های خوسف و بشکان نیز در نیمه دوم سال آینده گازدار خواهند شد.

انتهای پیام/ص

بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در بافق احداث شده است

برچسب ها: گازرسانی ، اداره گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار