نیکخواه بهرامی: غیبت مسئولان دلسرد کننده بود/ پیروزی مقابل روسیه ارزش زیادی داشت

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت:پیروزی مقابل روسیه ارزشمند بود، امیدوارم با این برد‌ها مردم بسکتبال را بیشتر باور کنند.

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شرایط تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: اردو‌های خوبی را سپری کردیم  و در ۳ تورنمنت خوب هم حاضر شدیم، خوشبختانه این اردو‌ها به هماهنگی تیم کمک کرد و به شرایط خوبی رسیدیم حالا هم امیدوارم بتوانیم این راه را ادامه بدهیم و در مسابقات جام جهانی به موفقیت برسیم.

او درباره برد مقابل تیم ملی بسکتبال روسیه در تورنمنت این کشور بیان داشت: تمرین خوبی داشتیم و همیشه سعی می‌کنیم کاری را که باید بکنیم انجام دهیم، نتیجه به عوامل مختلفی در زمین بستگی دارد، روسیه یکی ازبهترین تیم‌های دنیاست و پیروزی مقابل این تیم برای بسکتبال ما حائز اهمیت است امیدوارم از این برد‌ها بیشتر داشته باشیم تا این که مردم بسکتبال را باور کند.


بیشتر بخوانید: طباطبایی: آرامش خوبی در تیم ملی بسکتبال حاکم است/ فدراسیون جهانی پول نقدی پرداخت نمی‌کند


نیکخواه بهرامی درپاسخ به این سوال که به نظرتان سخت‌ترین رقیبمان در جام جهانی کدام تیم است اظهار داشت: سخت‌ترین رقیبمان اسپانیا است و به آن فکر می‌کنیم آن‌ها یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان را در اختیار دارند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان در پایان درباره غیبت مسئولان در مراسم بدرقه عنوان داشت: فکر می‌کنم غیبت مسئولان باعث دلسردی شد، خیلی ناراحت شدم، احمدی معاون فرهنگی وزیر لطف کرد که به مراسم بدرقه آمد، بسکتبال یکی از رشته‌های مهم دنیاست، اما در ایران به آن توجه نمی‌شود و نمی‌فهمم دلیل آن چیست؟ تیم و بازیکن خوبی داریم و نتیجه خوبی می‌گیریم و حتی با توجه با امکانی که برای ما در نظر می‌گیرند نسبت به دیگر رشته‌ها شاید چندین برابر کارایی داریم، اما خوب علاقه ندارند، مسئولتان به نظرم کارشان دلسرد کننده و زشت است امیدوارم از این به احترامی‌ها کمتر ببینیم.


بیشتر بخوانید:

 ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۹ اعلام شد

مجمع سالانه فدراسیون بسکتبال برگزار شد


انتهای پیام /

اظهارات کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره شرایط تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار