برگزاری نشست مشترک مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه و معاون توانبخشی

نشست مشترک مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه و معاون توانبخشی با حضور کارشناسان شهرستان و استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مظفری مدیر بهزیستی کرمانشاه هدف از برگزاری نشست را بحث و تبادل نظر پیرامون رفع موانع و مشکلات پیش رو بیان کرد و گفت : در این جلسه پس از استماع نکته نظرات کارشناسان و رهنمود‌های معاون توانبخشی در خصوص توسعه کیفی خدمات، مقرر گردید مراکز نگهداری شبانه روزی نسبت به تفکیک جنسیتی مراقبین دقت کافی را داشته باشند.

او گفت : پیگیری لازم در خصوص اجرای برنامه مناسب سازی در مراکز دولتی بهزیستی متناسب با اعتبارات تخصیص یافته صورت گیرد.

مظفری افزود : با توجه به برخی نارضایتی‌ها نسبت به عملکرد مراکز قرنطینه توانبخشی این مراکز موظفند نسبت به پذیرش مواردی ارجاعی از تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی اقدام نموده و بیماران اعصاب و روان را جهت تشخیص نهایی به بیمارستان فارابی معرفی نمایند.

او افزود : برنامه ریزی لازم در خصوص اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته سالمندان با بهره‌گیری از پتانسیل مراکز تحت نظارت و ادارات عضو شورای سالمندان انجام گردد.

اختیاری معاون توانبخشی ضمن ابراز رضایت از اقدامات بهزیستی کرمانشاه در حوزه توانبخشی گفت : جلسات هم اندیشی باعث هم افزایی بین بخشی و نزدیکتر شدن دیدگاه‌ها به هم گردیده لذا لازم است این جلسات به صورت دوره‌ای برگزار شود.

او گفت : این معاونت تمام توان فنی و کارشناسی خود را در راستای مرتفع نمودن مشکلات و تسهیل در اجرای برنامه‌ها در حوزه بهزیستی کرمانشاه را به کار خواهد گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

توسعه کیفی خدمات

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار