امکانات و تجهیزات مورد نیاز بانک شیر در مجتمع بیمارستانی فراهم شده است

رئیس بانک شیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت : امکانات و تجهیزات مورد نیاز بانک شیر در این مجتمع بیمارستانی فراهم شده است .

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هما بابائی رئیس بانک شیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) با بیان اینکه امکانات و تجهیزات مورد نیاز بانک شیر در این مجتمع بیمارستانی فراهم شده است گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پنجمین دانشگاهی در کشور است که صاحب بانک شیر می‌شود.

او گفت : باتوجه به اینکه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) ارائه دهنده خدمات فوق تخصصی مادر و نوزاد است بانک شیر در این بیمارستان راه اندازی می‌شود.

او در خصوص چگونگی بهره‌مندی از بانک شیر گفت: هدف از راه‌اندازی این مرکز، حمایت تغذیه‌ای از نوزادان نارس به ویژه نوزادان نارس بستری و همچنین نوزادانی که به صورت موقت از تغذیه با شیر مادر خود محروم هستند و مادران آن‌ها توانایی تغذیه نوزاد با شیر خود را ندارند، می‌باشد.

او افزود : از آنجایی که تغذیه با شیرخشک عوارض زیادی برای نوزاد دارد و در مقابل فواید بسیار زیاد شیر مادر نیز ثابت شده است لذا ذخیره شیر مادر در بانک شیر و تغذیه نوزاد با این شیر نقش مهمی در حفظ سلامت و حیات وی دارد .

 

 

انتهای پیام/د

فراهم شدن تجهیزات مورد نیاز بانک شیر

 

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار