رئیس سازمان زیبا سازی شهرداری تهران خبر داد؛

شهریور زمان تکمیل فاز اول فلکه دوم نیرو هوایی

ضرغامی گفت: ارتقاء سطح کیفی فلکه دوم نیرو هوایی و تبدیل آن به میدان‌گاه مرحله به مرحله در حال انجام است.

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ارتقای کیفی فلکه دوم نیروی هوایی گفت: پروژه ارتقای سطح کیفی فلکه دوم نیروی هوایی شامل سه فاز است که فاز اول آن بهسازی محیط درونی فلکه و آبنمای آن است که طبق برنامه ریزی انجام شده، از ابتدای آیین کلنگ زنی این پروژه تمام کار‌های فنی و عمرانی آن آغاز شد و امروز نیز با سرعت خوبی در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در توضیح فاز دوم تکمیل فلکه دوم نیروی هوایی، اظهار کرد: فاز دوم این پروژه در مسیر توسعه پیاده راه این فلکه است تا بتوانیم آن را به جای تأملی برای شهروندان و ساکنان منطقه تبدیل کنیم.

او در توضیح فرآیند فاز سوم بهسازی این میدان، گفت: در نهایت فاز سوم این میدان‌گاه بهسازی جداره‌هاست که تا زمان تکمیل نشدن فاز اول و دوم اجرا نمی‌شود.

ضرغامی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان شهریور ماه فاز اول طرح ارتقای کیفیت فلکه دوم نیرو هوایی را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که فاز دوم و سوم چه زمانی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، بیان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ارائه شده امیدواریم بتوانیم ظرف ۴ماه دیگر پروژه ارتقاء سطح کیفیت فلکه دوم نیرو هوایی را تکمیل و آن را به عرصه عمومی منطقه اضافه کنیم.

او اظهار کرد: پیش‌تر در آیین کلنگ زنی ارتقای سطح کیفیت فلکه دوم نیروی هوایی مدیریت شهری تهران تأکید بر آن داشت که توسعه عرصه عمومی جزء یکی از وظایفات مدیریت شهری است و نمونه باز عدالت اجتماعی در پایتخت همان توسعه عرصه عمومی است.


بیشتر بخوانید: احداث و ارتقاء کیفی معابر و میادین پایتخت/ لزوم نظارت برای بهسازی برخی پیاده راه ها و میدان گاه ها 


مهدی بزاز زاده مدیر طرح های شهری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از تکمیل جزیره( آبنما و فضای داخلی میدان) کف سازی معابر برای عبور شهروندان در دستور کار قرار می گیرد.

او تاکید کرد: مدیر طرح های شهری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران افزود: به دلیل قدیمی بودن آبنما و تاسیسات آن، آبنمای فلکه دوم نیرو هوایی بازطراحی شد.

بزاز زاده با اشاره به پارک نامنظم اتومبیل ها در حاشیه فلکه دوم نیرو هوایی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که فضای پارک حاشیه میدان را به یک لاین کاهش بدیم تا با فضا سازی و خط کشی مناسب شکل پارک وسایل نقلیه اطراف فلکه دوم نیرو هوایی را را ساماندهی و مسیر تردد شهروندان را به وسیله آرام سازی محیطی بهینه کنیم.

همچنین محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اعلام کرد: اگر بزرگترین کار‌ها در حوزه توسعه عرصه عمومی برای شهروندان انجام شود، ولی پروژه‌ها با تأخیر روبه‌رو و زندگی شهروندان را مختل کند به طور حتم شیرینی پروژه در کام شهروندان تلخ می‌شود و شهروندان تا سالیانی از عملکرد ضعیف مدیریت شهری در انجام آن پروژه صحبت خواهند کرد.

انتهای پیام/

فلکه دوم نیرو هوایی آذر ماه به تکمیل و به عرصه عمومی شهر اضافه می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار