اعزام تیم کونگ‌فوی دختران گیلان به المپیاد استعداد‌های برتر کشور

تیم کونگ فو دختران گیلان عازم دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجید مهروانی، رئیس هیات کونگ فو و هنر‌های رزمی استان گیلان گفت: تیم کونگ‌فوی دختران گیلان دیروز (سه شنبه ۲۹ مرداد ماه) عازم المپیاد استعداد‌های برتر کشور شد.

او افزود: این تیم با ۴ ورزشکار و برای کسب مدال‌های رنگارنگ عازم چهارمحال و بختیاری شد تا در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در رشته کونگ فو شرکت کند.

رئیس هیات کونگ فو و هنر‌های رزمی گیلان اظهار داشت: بر این اساس مائده شعبانی در وزن ۲۸- کیلوگرم، الهه صباح خواه در وزن ۴۴- کیلوگرم، مبینا رمضانی در وزن ۴۷- کیلوگرم و فاطمه حبیبی در وزن ۶۰+ کیلوگرم اعضای تیم کونگ فوی دختران گیلان را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

مهروانی ادامه داد: همچنین نسیم شریفی به عنوان مربی و مریم بادپا به عنوان سرپرست تیم کونگ فوی دختران گیلان را در دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در چهارمحال و بختیاری همراهی می‌کنند.

او تصریح کرد: در دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادی برتر کونگ فوی قهرمانی دختران کشور، زبده‌ترین ورزشکاران این رشته رزمی زیبا از استان‌های مختلف کشور در چهارمحال و بختیاری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ع

کونگ‌فوی دختران گیلان عازم المپیاد استعداد‌های برتر کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.