نمایشگاه عکس مجید برزگر در اصفهان

سرپرست هنری نمایشگاه عکس مجید برزگر گفت: "تک فریم ها"، عنوان کلی نمایشگاه‌هایی است که اولین نگاه آن در تاریخ اول شهریورماه ۱۳۹۸ در گالری صفر/یک "۰/۱" اصفهان افتتاح می‌شود.

آرزو معتمدی، سرپرست هنری نمایشگاه عکس مجید برزگر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت: در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: "تک فریم ها"، مواجهه ما خواهد بود با فیلمسازانی که حوزه‌های دیگر تجسمی به خصوص عکاسی را پیگیر و جدی دنبال می‌کنند. "

او ادامه داد: در اولین نمایش از این مجموعه، به آثار مجید برزگر فیلمساز می‌پردازیم که توامان سینما، عکاسی و نقاشی را دنبال می‌کند.

سرپرست هنری این نمایشگاه عکس افزود: مجید برزگر، کارگردان، عکاس، تهیه کننده و مدرس سینما را با ساخت فیلم‌های "فصل باران‌های موسمی"، "پرویز"، "یک شهروند معمولی" و "ابر بارانش گرفته... " و تهیه فیلم‌های بسیاری می‌شناسیم. او این بار با مجموعه آثارش تحت عنوان "از شهرِ صبح" در گالری "۰/۱" اصفهان حضور خواهد داشت تا از این گذار، ارتباط تنگانگ و جدانشدنی دو رسانه عکاسی و سینما را که از دیرباز تا به امروز برقرار بوده، نظاره گر باشیم.

معتمدی بیان کرد: گالری ۰/۱ اصفهان با تیم و فضایی حرفه‌ای با رویکرد تخصصی به هنر‌های دیجیتال همچون عکاسی، ویدئوآرت و رسانه‌های معاصر می‌پردازد.

نمایشگاه "از شهر صبح" به کیوریتوری آرزو معتمدی از ۱ تا ۲۷ شهریورماه در گالری صفر و یک برپا است.

انتهای پیام/ی
 


نمایش تک فریم‌ها در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.