بسته اخبار حوادث قزوین امروز سی ام مرداد ۹۸؛

کشف کالا، دام و سوخت قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی ام مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط پلیس آگاهی استان، ماموران از انتقال یک محموله قاچاق خارجی از استان‌های جنوبی به یکی از استان‌های شمال غرب کشور از طریق یک دستگاه اتوبوس مطلع شدند.

سردار حاجیان ادامه داد: با تلاش عوامل پلیس آگاهی قزوین و تکمیل اطلاعات لازم طی هماهنگی‌های انجام شده، اطلاعات در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان کردستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: عوامل پلیس آگاهی استان کردستان پس از دریافت اطلاعات و اجرای اقدامات فنی و مراقبتی در محور دیواندره به سقز موفق به شناسایی اتوبوس حامل محموله قاچاق شدند و خودور را بلافاصله متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی ماموران از اتوبوس ۷۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی، ۶ تلویزیون ۴۹ اینچ، ۲۳۰ اسپری خوشبو کننده خارجی و ۶ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

به گفته سردار حاجیان، راننده اتوبوس و مسافر حامل مواد مخدر دستگیرشدند.

او گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کالای خارجی قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

* کشف ۲۲ راس دام فاقد مجوز حمل

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ پاسداران حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ترانزیت به یک دستگاه کامیون حامل ۲۲ راس گوساله مشکوک شدند و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهن گعلیان نژادی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام است.

او با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش تقریبی دام‌های کشف شده ۴ میلیارد ۵۰۰ ریال بر آورد شده است، گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

*کشف ۴ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: واحد گشت یگان امداد این شهرستان، درحین گشت زنی، به یک دستگاه کامیون خاور حامل ۴ هزار لیتر سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی از مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل سوخت است.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا ارزش سوخت کشف شده را ۹۶ میلیون ریال بیان کرد و گفت: راننده کامیون دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار