اعزام تیم جوجیتسو پسران سیستان و بلوچستان به رقابت‌های کشوری

رئیس هیات جودو و کوراش سیستان و بلوچستان گفت: تیم منتخب جوجیتسو پسران استان امروز به دومین المپیاد استعداد‌های برتر کشور اعزام شد.

اعزام تیم جوجیتسو پسران سیستان و بلوچستان به رقابت‌های کشوریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مجید پیراسته رئیس هیات جودو و کوراش سیستان و بلوچستان  اظهار داشت:تیم منتخب جوجیتسو پسران استان امروز/چهارشنبه/ به دومین المپیاد استعداد‌های برتر کشور اعزام شد.

او افزود : این دوره از رقابت‌های رزمی از یکم شهریور به مدت ۲ روز در گرگان برگزار می‌شود.

او  ادامه داد: محمدمهدی و محمدرضا فاروقی، ابوالفضل سرحدی، بهنام برهان‌زهی، امیرمهدی فیاض‌زاده، حامد کدخدا، علیرضا دانش‌شهرکی و محمد آریان‌مهر اعضای تیم اعزامی سیستان و بلوچستان به این دوره از رقابت‌های کشوری را تشکیل می‌دهند.

رئیس هیات جودو و کوراش سیستان و بلوچستان گفت: تیم دختران جوجیتسو استان نیز هفته آینده به دومین المپیاد استعداد‌های برتر کشور اعزام می‌شود.

او  با اشاره به پیشرفت‌های رشته ورزشی جودو در سیستان و بلوچستان افزود: با اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر تعداد ورزشکاران استان که در سامانه این هیأت نام نویسی کرده‌اند از ۳۰ نفر سال ۹۲ هم‌اینک به افزون بر ۴۰۰ نفر افزایش یافته است.

بیش از۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/ع

دومین المپیاد استعداد‌های برتر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.