۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل زیرساخت واحد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل زیرساخت واحد‌های صنعتی این شرکت اختصاص داده می‌شود.

او افزود: چهارمحال و بختیاری دارای ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که هم اکنون در ۲۱ شهرک به متقاضیان سرمایه گذاری برای فعالیت‌های تولیدی و خدماتی، زمین مناسب واگذار خواهد شد.

فلاح اضافه کرد: ۳۰۰ واحد بهره برداری در شهرک‌های صنعتی استان با رکود مواجه شده‌اند که تاکنون ۷۲ واحد آن مجدداً راه اندازی شده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون ۹۰۹ واحد با ظرفیت ۱۵ هزار و ۴۰۰ اشتغال در شرکت شهرک‌های صنعتی بهره‌برداری شده است.

او گفت: تلاش برای به بهره برداری رساندن طرح‌های شرکت شهرک‌های صنعتی، حفظ اشتغال پایدار واحدها، کمک به رفع موانع تولید در واحد‌های بهره‌برداری، راه‌اندازی مجدد واحد‌های راکد، آموزش برنامه‌های مدیریتی کارآفرینی، برگزاری تور‌های صنعتی و کمک به استقرار واحد‌های دانش بنیان از برنامه‌های این شرکت به شمار می‌رود.

فلاح با اشاره به اینکه عمده مشکلات واحد‌های صنعتی تأمین آب است، افزود: آب شرکت شهرک‌های صنعتی در برخی از شهرستان‌ها با مشکل مواجه شده است که برای حل این مشکل باید مکانیزم‌هایی عملیاتی و برطرف شود.

او اضافه کرد: پارسال از شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ۶۵ میلیون یورو صنایع فولادی، غذایی و خوراک آبزیان به کشور‌های خاورمیانه صادر شد.

انتهای پیام/ن

صادرات صنایع فولادی و خوراک آبزیان به کشور‌های خاورمیانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.