مبادله بیش از ۳۶ میلیون سهم در بورس منطقه ای همدان

در هفته جاری ۳۶ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۲۸۷ سهم در بورس منطقه ای همدان مبادله شد.

مبادله  بیش از ۳۶ میلیون سهم در بورس  منطقه ای همدانعلی اسکندری، مدیر بورس منطقه‌ای همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، گفت: در بورس منطقه‌ای این هفته همدان، تعداد ۳۶ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۲۸۷ سهم متعلق به ۲۳۳ شرکت به ارزش ۱۸۸ میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۹۴۹ ریال مبادله شد.

او افزود: ۵۱ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۹ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

اسکندری ادامه داد: طی این هفته ۴۳ نفر در کلاس‌های آموزشی بورس که به صورت رایگان برای عموم علاقمندان برگزار می‌شود، شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس آشنا شدند.

مدیر بورس همنطقه‌ای همدان اظهار داشت: امروز چهارشنبه هم شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس، ارتباطات سیار ایران و پالایش نفت بندرعباس بیشترین تاثیرمثبت و شرکت‌های معدنی وصنعتی گلگهر، بانک اقتصاد نوین و سیمرغ بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بورس داشتند. همچنین بانک تجارت، سایپا و نوسازی وساختمان تهران پربیننده ترین شرکت‌های بورس بودند.

گفتنی است؛ شاخص کل بورس در هفته منتهی به تاریخ ۳۰/۰۵/۹۸ معادل ۲۶۶,۱۲۷ واحد بود که نسبت به هفتهی گذشته، ۴,۷۳۶ واحد افزایش یافت. همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۶۲ واحد افزایش به رقم ۳,۵۷۹ واحد رسید.
انتهای پیام/ ج

بیش از ۳۶ میلیون سهم در بورس همدان معامله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار