حمله پدافند ضدهوایی اسراییل به هواپیمای خودی!

پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در روز‌های گذشته به اشتباه یک فروند هواپیمای خود را حین پرواز بر فراز بلندی‌های جولان اشغالی هدف گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع مطلع نظامی فاش ساختند پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در روز‌های گذشته به اشتباه یک فروند هواپیمای خود را حین پرواز بر فراز بلندی‌های جولان اشغالی هدف گرفت.

به نوشته وبگاه «درایو» وزارت جنگ رژیم اسرائیل در بیانیه‌ای مختصر به این مسئله اشاره کرده است. بر اساس این گزارش، این هواپیمای سبک ساخت ایتالیا و از نوع «تکسان ایو» بوده و شلیک گلوله‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی به مخزن سوخت این هواپیما اصابت کرده، اما خلبان موفق شده هواپیما را سالم فرود آورد.

این در حالی است که پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات پهپادی نیرو‌های مقاومت و ارتش سوریه در آماده باش است. در بیانیه ارتش رژیم اسرائیل در این زمینه آمده است که پدافند اسرائیل مستقر در جولان به یک پرنده مظنون به هواپیمای دشمن که از سوریه نفوذ کرده و آن را در ابتدا یک تهدید واقعی شناسایی می‌کند، شلیک کرده و پس از تشخیص اینکه این یک فروند هواپیمای غیرنظامی اسرائیلی است، تیراندازی متوقف شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار