تشکر وزیر راه و شهرسازی از مدیریت جهادی راهداری اردبیل

وزیر راه و شهرسازی در صفحه رسمی خود از مدیریت جهادی و تلاش راهداران استان اردبیل در احداث و آبادانی راه مناطق محروم روستایی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در نگهداری و احداث راه‌های فرعی و روستایی نیازمند مدیریت جهادی هستیم گفت: حجم کنونی پروژه‌های راه روستایی با اعتبارات آن همخوانی ندارد که به طور قطع با اعتبارات ملی نمی‌توان راه‌های روستایی را نگهداری کرد و باید از اعتبارات استانی استفاده کنیم.

او نیاز ۸ هزارو ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های فرعی به یک لایه روکش آسفالت را بیان کرد و افزود: حدود ۵ هزارو ۱۰۰ کیلومتر راه فرعی نیازمند بهسازی سنگین و آسفالت جدید است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۸۰ درصد از معادن در کنار راه‌های فرعی قرار گرفته و این راه‌ها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

اسلامی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هزارو ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات پروژه‌های نیمه تمام راه روستایی را به تدریج به اتمام می‌رساند.

او همچنین در پست خود فیلم مربوط به عملیات بهسازی، شن ریزی و ترانشه برداری راه روستای منطقه محروم کمر از توابع بخش خورش رستم را که توسط اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل هم اکنون درحال اجراست منتشر کرده است.

انتهای پیام/ح

اتمام پروژه های نیمه تمام روستایی 

برچسب ها: راهداری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.