اجرای نمایش مرگ در می زند در لنگرود

نمایش مرگ در می زند به زبان انگلیسی در لنگرود اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش مرگ در می‌زند نوشته وودی آلن به کارگردانی مهرانه به نهاد و بازنویسی مریم عسگری به زبان انگلیسی در سالن شهید املاکی این اداره برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه، این نمایش از فردا تا ٦ شهریور  ساعت ۱۹اجرای نمایش مرگ در می زند در لنگرود  اجرا می‌شود، افزود: نمایش مرگ در می‌زند با همکاری آموزشگاه آزاد هنر‌های نمایشی ققنوس لنگرود و انجمن نمایش این شهرستان به روی صحنه می‌رود.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش مرگ در می‌زند در رابطه با روبه رو شدن انسان با مرگ است که با نگاهی طنز به این مقابله می‌پردازد و در بازنویسی این اثر یک زن را می‌بینیم که در تدارک مهمانی است و مرگ وارد خانه اش می‌شود و در یک بازی شطرنج، زن مرگ را شکست می‌دهد، اما در نهایت فرار از مرگ برای او غیرممکن است.

قاسم مصفا در ادامه تصریح کرد: علاقمندان به تماشای این نمایش جذاب می‌توانند برای رزرو بلیط با شماره ٠٩٩٠١٢٩٢٢٦٤ تماس بگیرند.

مهرانه به نهاد متولد خرداد ١٣٦٢ در شهرستان لنگرود، فارغ التحصیل کارشناسی رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و به نهاد فعالیت خود را از سال ١٣٧٣ با تئاتر شروع کرده و در بیش از ٤٠ نمایش و کار تصویری و بازیگری رادیو حضور داشته است که در تئاتر می‌توان به نمایش‌های: نبرد و مده آ، خاطره‌ای نداشتم حتی اگر هزار سالم بود، رعنا، بینوایان، خانمچه و مهتابی، بازی نامه ملی اشاره کرد.

 

انتهای پیام / ق 

 

نمایش مرگ در می زند در لنگرود

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.