رئیس سازمان صنعت، معدت و تجارت سمنان:

۸ پروژه صنعتی و معدنی استان طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

بهروز اسودی گفت: ۸ پروژه صنعتی و معدنی استان طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این هشت طرح‌ برای یک هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  بهروز اسودی  رئیس سازمان صنعت، معدت و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه هشت پروژه صنعتی و معدنی استان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

او با بیان اینکه این پروژه‌ها در شهرستان‌های گرمسار، سمنان و سرخه قرار دارد، افزود: دو واحد تولیدی ریسندگی و تولید پارچه جین در سمنان با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در شهرستان سمنان با افتتاح این واحد‌های تولیدی ظرفیت اشتغال برای ۹۰۰ نفر فراهم می‌شود، تصریح کرد: افتتاح یک واحد تولیدی کنف و قطعات گچی ساختمانی در سمنان، یک واحد تولیدی صنایع پزشکی و یک واحد تولیدی صنایع چوبی در گرمسار از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این سازمان است.

اسودی با اشاره به اینکه ۳۳۳ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است، اضافه کرد: دو واحد تولیدی قطعه تولیدکننده کفشک ترمز و واحد تولیدکننده انواع کود در سرخه با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

شهرستان سمنان دارای بیشترین سهم در ایجاد اشتغال

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار