مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ایلام مطرح کرد؛

آماده سازی نهالستان ایلام جهت کاشت گل‌های پاییزه

مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ایلام گفت:آماده سازی شاسی‌های نهالستان جهت کاشت گل‌های فصلی پاییزه در حال اجرا است.

آماده سازی نهالستان ایلام جهت کاشت گل‌های پاییزه

کارزانی مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: از آنجا که برخی گل‌ها متناسب با فصل خاصی از سال رشد و پرورش پیدا می‌کنند، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ایلام نیز از هم اکنون مشغول آماده کردن بستری مناسب به منظور کاشت گل‌های پاییزه می‌باشد.

او ادامه داد: هم اکنون شاسی‌های نهالستان در مرحله تسطیح است.

کارزانی بیان کرد: از دیگر اقدامات در دست اجرا می‌توان به بیل زنی بلوار مدرس و دفع علف‌های هرز، آماده سازی بستر کشت جهت لکه گیری چمن‌ها و باز کاشت آن در بلوار خلیج فارس، پیرایش بوته‌های شمشاد بوستان ملت، جمع آوری علف‌های هرز بین برگ نو‌ها در بلوار‌های سطح شهر و همچنین خاکریزی فلاور باکس‌های پیاده راه اصناف اشاره کرد.

مدیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ایلام مطرح کرد: از آنجا که مخازن آب پارک‌ها و بوستان‌ها پس از مدتی که راکد می‌مانند نیاز به پاکسازی پیدا می‌کنند، بدین منظور آب بوستان آزادی شهر ایلام نیز به منظور پاکسازی از جلبک‌ها در دست پاکسازی می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

آماده سازی کاشت گل‌های پاییزه در شهر ایلام

برچسب ها: شهرداری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.