رئیس بنیاد نخبگان استان فارس در آئین نکوداشت دکتر «رضا ملک زاده»، اثرگذاری در خدمت به جامعه را ویژگی بارز این استاد علوم پزشکی دانست.

اثرگذاری در خدمت به جامعه، ویژگی بارز دکتر ملک زاده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس در آئین نکوداشت دکتر رضا ملک زاده، گفت: بر اساس سند راهبردی کشور در امور نخبگان، یکی از اهداف بنیاد ملی نخبگان، شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر به سمت نخبگی، نخبه شناسی، نخبه گزینی و نخبه گماری و پس از آن، الگوسازی و تکریم از نخبگان و سرآمدان و مشاهیری است که سال‌ها عمر خود را در مسیر اعتلای دانش، فرهنگ و جایگاه ایران اسلامی در تمامی ابعاد، صرف کرده اند.

او هدف از تکریم را توسعه این فرهنگ در جامعه، شناسایی اثرگذاری علمی و فرهنگی نخبگان جامعه و رمز موفقیت آن ها، زمینه سازی حضور هرچه بیشتر این افراد در جامعه، برای اثرگذاری بیشتر و در نهایت، الگوسازی از شیوه زندگی علمی، فرهنگی و اجتماعی بزرگان برشمرد.

شریف با بیان اینکه نکوداشت دکتر ملک زاده، هفتمین آئینی است که به این مناسبت برگزار شده، ادامه داد: این آئین، نکوداشت مردیست که به بهترین شکل ممکن، اثرگذاری خود را با تلاش، بلندهمتی، ایثارگری و دلسوزی در سال‌های متمادی به منصه ظهور رسانده است؛ دانشمندی ساده زیست، عالم و متواضع و نخبه‌ای که همواره قلبش برای انسان‌های محروم این سرزمین می‌تپد.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس ادامه داد: اثرگذاری در خدمت به جامعه، ویژگی بارز این استاد علوم پزشکی است و اثرگذاری، وجه سوم و تکمیل کننده فرآیند نخبگی است؛ این وجه را خداوند تنها به افراد شایسته عطا کرده و چه بهتر که این ویژگی در حوزه سلامت باشد.

او در ادامه به اقداماتی نظیر اجرای مطالعات هم گروهی، حضور مستمر در زادگاه و مداوای بیماران و استمرار مداوای جانبازان دفاع مقدس را بخشی از خدمات دکتر ملک زاده عنوان کرد.
انتهای پیام/م

آئین نکوداشت دکتر رضا ملک زاده در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار