ترابی: شرایط بازی افتتاحیه باعث شد استرس داشته باشیم/ کیفیت لباس‌ها بهتر از سال قبل است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط بازی افتتاحیه باعث شده بود که یک مقدار استرس داشته باشیم، اما در نهایت ۳ امتیاز گرفتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم پارس جنوبی جم اظهار کرد: بازی‌های افتتاحیه لیگ برتر همیشه سخت است، اما خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

او ادامه داد: ما تیم پارس جنوبی جم را دست کم نگرفته بودیم. تیم‌های فراز کمالوند خوب بازی می‌کنند و شرایط بازی افتتاحیه باعث شده بود که یک مقدار استرس داشته باشیم و بدن‌هایمان به علت بدنسازی سنگین بود، اما در نهایت ۳ امتیاز گرفتیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - پارس‌جنوبی صفر/ چیپ ترابی روبان افتتاحیه لیگ برتر را قیچی کرد


تفکرات مربیان با یکدیگر فرق می‌کند

ترابی گفت: تفکرات مربیان با یکدیگر فرق می‌کند و امیدوارم کالدرون با پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد و به طور حتم می‌تواند این کار را انجام بدهد. ما هم تلاش می‌کنیم که هواداران را شاد کنیم.

بعید می‌دانم گلم آفساید باشد

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه گلی که زد آفساید بود، گفت: من صحنه را ندیدم، اما بعید می‌دانم که گلی که زدم آفساید باشد چرا که بازیکن حریف آفساید را پر کرده بود. من دنبال گل زدن بودم، اما فکر نمی‌کردم جیپ بزنم. در دوران بدنسازی هستیم و در بازی‌های بعدی بهتر می‌شویم. البته من و سایر بازیکنان از بازی اول راضی نیستیم چرا که خیلی سخت گل می‌زنیم.


بیشتر بخوانید: حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پارس جنوبی‌جم


او گفت: به نظرم لباس‌ها به نسبت پارسال کیفیت دارد و مسئولان قول دادند که کیفیت لباس‌ها بهتر شود. طراحی لباس‌ها هم قشنگ بود و تماشاچی باید در این مورد نظر بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار