برای تیم‌داری کردن باید تیم‌ها از نظر مالی تأمین شوند

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای تیم‌داری کردن باید تیم‌ها از نظر مالی تأمین شود و بر همین اساس با توجه به بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم، به احتمال زیاد 2 رشته را حذف کنیم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره تغییرات ایجاد شده در مدیریت این باشگاه اظهار داشت: به تیم و کادرفنی خیلی امیدوار هستیم. تغییراتی مدیریتی که داشتیم در تمامی تیم‌ها و باشگاه‌ها عادی است، ضمن آنکه باید از سعید آذری تشکر کنم که در ۵ سال حضور در باشگاه ذوب‌آهن زحمات زیادی کشید و خود ایشان هم از این وضعیت خیلی خسته شده بود. باشگاه ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است که حتی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تنه می‌زند و مدیریت این باشگاه کار بسیار سنگینی است.

وی ادامه داد: با توجه به این مسائل تغییرات مدیریتی داشتیم و هیئت مدیره جواد محمدی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده است که از امروز شروع به کار کرد. امروز با کادرفنی و بازیکنان جلسه‌ای را برگزار کرده و صحبت کردیم تا ان‌شاءالله با قدرت به کارشان ادامه دهند و از هیچ بابت نگرانی نداشته باشند و ان‌شاءالله باشگاه سیر صعودی را که داشت، ادامه خواهد داد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره زمان راه‌اندازی گیت‌های ورودی ورزشگاه فولادشهر خاطرنشان کرد: همان‌طور که دیدید نصب گیت‌ها شروع شده است و سازمان لیگ هم از آن بازدید کرده و مورد تأیید قرار گرفت. مطمئن باشید که از بازی آینده گیت‌ها راه‌اندازی شده و هیچ مشکلی نخواهد داشت. درباره دوربین‌های مداربسته نیز وضعیت به همین منوال بوده و تعدادی از آن‌ها نصب شده است. درباره ضلع جنوبی ورزشگاه نیز ۸۰ درصد کار انجام شده است و تلاش می‌کنیم که ان‌شاءالله تا هفته سوم کامل شود تا در بازی با تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و سپاهان با مشکل مواجه نشویم.

او درباره وضعیت تیم‌های غیرفوتبالی باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: تیم‌های بسکتبال و هندبال که فعال هستند، اما با توجه به بودجه‌ای که در اختیار باشگاه است نیاز است وضعیت تیم‌ها سامان‌دهی شود. برای تیم‌داری کردن باید تیم‌ها از نظر مالی تأمین شود و بر همین اساس با توجه به بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم، به احتمال زیاد ۲ رشته را حذف کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره منابع مالی این باشگاه و نحوه جذب این منابع برای فصل جدید اضافه کرد: سقف بودجه را ۵۰ میلیارد دیده بودیم که ۲۵ میلیارد از آن را شرکت سهامی ذوب‌آهن متقبل شده است که در این جا باید از مدیرعامل کارخانه، اعضای هیئت مدیره و مجمع باشگاه تشکر کنم. درباره سایر موارد جلسات متعددی با اعضای هیئت مدیره داشتیم که مطمئن هستیم از طریق اسپانسر و راه‌های دیگر می‌توانیم این مشکلات را رفع کنیم و حتی امروز صحبت‌های با مدیرعامل کارخانه شده و مطمئناً ایشان هم مساعدت لازم را خواهد کرد و هیچ نگرانی نداریم.

انتهای پیام/م

 

صحبتهای سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره تغییرات ایجاد شده در مدیریت این باشگاه 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار