شایعه در شهر/ صنیعی فر سهام خود را به دیگر مالک نساجی واگذار کرد

فرهاد صنیعی فر یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران در آستانه جدایی از جمع قائمشهری‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه نساجی مازندران پیش از شروع رقابت های لیگ نوزدهم فوتبال، از نظر مدیریتی روز‌های شلوغی را سپری می‌کرد و مالکان (رضا حدادیان و فرهاد صنیعی فر) در صدد آن بودند تا کل سهام باشگاه را به خریدار جدید واگذار کنند، اما این اتفاق رخ نداد و این ۲ نفر همچنان در راس امور مدیریتی باشگاه قرار دارند.


بیشتر بخوانید: سرپرست نساجی از این تیم جدا شد


اما در کنار این حواشی که چند وقتی باشگاه و هواداران نساجی را مشغول خود کرده بود، چند روزی است از این باشگاه شمالی شنیده می‌شود یکی از مالکان قصد مدیریت امور را ندارد و به زودی قائمشهر را ترک خواهد کرد.

بر اساس شنیده‌ها این مالک که چند باری در گذشته اعلام کرده دیگر قصد ندارد روی صندلی ریاست بنشیند، با شریک خود طی رایزنی‌های انجام شده به توافق رسید تا سهام خود را بدون دریافت پولی به او واگذار کرده و برای همیشه قائمشهر را ترک کند. گفته می‌شود این مالک فرهاد صنیعی فر بوده و به تازگی در محافل خصوصی عنوان کرده که به زودی از باشگاه کنار خواهد کشید.

البته باید به این موضوع توجه کرد که چند وقتی است مدیریت باشگاه نساجی به دلیل اتفاقات رخ داده مانند گذشته منسجم نیست و همچنان تصمیم گیرنده نهایی  روزه سکوت گرفته است که همین موضوع می‌تواند بر شائبه جدایی صنیعی فر از جمع قائمشهری‌ها بیافزاید. حالا باید دید این خبر چه زمانی از طریق درگاه رسمی باشگاه نساجی شکل رسمی تری به خود می‌گیرد و آیا در مورد این اتفاق واکنش نشان خواهند داد یا خیر.


بیشتر بخوانید: شایعه سرپرستی طباطبایی در نساجی تکذیب شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار