تاج: بهترین فوتسال آسیا را در بخش بانوان داریم

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پایان مراسم اختتامیه لیگ دسته اول فوتبال بانوان اظهاراتی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در اختتامیه لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشورمان اظهار داشت: برای بانوان طراحی خیلی خوبی در بخش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی خواهیم داشت و کار‌های مثبتی در حال انجام است.


بیشتر بخوانید: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با ارز نیمایی به هنگ کنگ می‌روند/ راهکار جدید فدراسیون برای پرداخت پول ویلموتس


او در ادامه افزود: زیر ساخت‌های ورزشگاه آزادی برای میزبانی و حضور بانوان در بازی‌های تیم ملی فراهم شده است و در فوتبال توجه ویژه‌ای به آن‌ها داریم. ما بهترین فوتسال آسیا را در بخش بانوان داریم و فوتبال بانوان ما نیز رو به رشد است و با برگزاری المپیاد و امر استعداد یابی منتظر روزی هستیم که در فوتبال بانوان نیز در بام آسیا قرار بگیریم.


بیشتر بخوانید: معروف‌ترین غایب دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتبال کیست؟


تاج در پایان ضمن تشکر مجدد از بیک وردی رئیس هیئت فوتبال البرز و دیگر همکارانشان گفت: همانطور که می دانید البرز این روز‌ها فعال ترین استان کشور در ورزش فوتبال بوده و اتفاقات فوتبالی زیادی در این استان در حال رخ دادن است، من استان البرز را مرکز ثقل و آینده فوتبال کشور میدانم و شک ندارم در آینده این استان از قدرتمند‌ترین استان‌های کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار