همراهی سه نسل در # دوچرخه باز

تهیه کننده فیلم # دوچرخه باز گفت: مهم ترین هدف ما در این فیلم همراهی سه نسل فرزند , پدر و پدر بزرگ و تاکید بر استفاده درست از فضای مجازی بود.

پیمان سبزعلی تهیه کننده فیلم # دوچرخه باز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این فیلم سومین فیلم بلند من در حوزه کودک و نوجوان است و با توجه به اینکه اصفهان شهر دوستدار کودک نام گرفته و پتانسیل‌های بالایی در حوزه سینما و فیلمسازی دارد همیشه جای آثار فاخر در حوزه کودک و نوجوان در نصف جهان به چشم میخورد.

او با اشاره به اینکه نوجوانان در این فیلم به بزرگتران خود احترام میگذارند و این امر یک مولفه آموزشی مهم بزای این قشر است تاکید کرد: سعی کردیم در این فیلم به تحکیم ارتباط بین سه نسل فرزند پدر و پدربزرگ بپردازیم و طرز استفاده درست از فضای مجازی را به کودک و نوجوان آموزش دهیم. رابطه اطفی نوجوانان این فیلم با پدربزرگشان بسیار قابل توجه است.

تهیه کننده فیلم #دوچرخه باز ادامه داد: تکمیل فیلمنامه دو ماه زمان برد و ما از اواخر اردیبهشت فیلمبرداری را شروع کردیم.

سبزعلی با اشاره به فراگیر شدن استفاده از دوچرخه در شهر اصفهان تصریح کرد: دوچرخه در این فیلم به یک شخصیت تبدیل شده و اگر آنرا از فیلم حذف کنیم هدف فیلم گم میشود.

او در پایان با تاکید بر اینکه هم اکنون مشغول ساخت سریال در اصفهان هستیم گفت: امیدوارم در آینده بتوانیم آثار بهتری برای کودک و نوجوان تولید کنیم.


انتهای پیام/م
 

دوچرخه در # دوچرخه باز به شخصیت تبدیل شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.