سردار تقی زاده در مشهد خبر داد؛

افزایش دقت اصابت موشک‌های وزارت دفاع/سرریز تکنولوژی دفاعی کشور در صنایع داخلی

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: دقت اصابت موشک‌های وزارت دفاع بالا رفته و ‌نقطه‌زن شده که تاکنون رسانه‌ای نشده است.

افزایش دقت اصابت موشک‌های وزارت دفاع/سرریز تکنولوژی دفاعی کشور در صنایع داخلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد  گفت: سرریز تکنولوژی دفاعی کشور در صنایع داخلی از جمله خودروسازی به کار گرفته شده و مشکلات خروج فرانسه از تامین قطعات پژو را برطرف کرده است.
 
جانشین وزیر دفاع گفت: ساخت کامپیوتر خودرو‌های پژو ۲۰۶ که دارای تکنولوژی پیشرفته می‌باشد از جمله این اقدامات است.
 
او تصریح کرد: دقت اصابت موشک‌های ما بالا رفته و ‌نقطه‌زن شده است؛ امروز موشک‌های بسیار پیشرفته تولید شده که رسانه‌ای نشده و بسیار دقیق‌ زن و نقطه‌ زن است.

سردار تقی زاده به همکاری گسترده وزارت دفاع با نهاد‌های دانشگاهی کشور اشاره کرد و افزود: برای دستیابی به تکنولوژی‌های برتر با حدود چهار هزار دانشجوی مقطع دکتری و ۷۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه‌ها همکاری داشته و در این زمینه ۴۷۷ میلیارد تومان کار مشترک با نهاد‌های علمی انجام داده ایم.

او تصریح کرد: با تداوم توسعه موشک‌های زمین به زمین، موشک زم زم و پرتابگر‌های موشک‌های کروز هدایت شونده دستاورد‌های مثبتی ایجاد شده است.

جانشین وزیر دفاع  به ساخت یک فروند جنگنده بمب افکن با اتکا به توان داخلی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این‌ها تولید شناور‌های سطحی و زیر سطحی و ۷۰ محصول سیستمی از دیگر دستاورد‌های صنایع دفاعی کشور است.

سردار تقی زاده ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بهتر از هر کشور دیگر می‌تواند امنیت منطقه را تامین کند و تاکید می‌شود ایران مقتدر می‌تواند از کیان اسلام دفاع کرده و فرزندان ایران در وزارت دفاع آماده خدمت به این کشور هستند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

سخنرانی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نماز جمعه مشهد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.