بیستون گذرگاه‌ مهم مسیر راه کربلا است

‍ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: بیستون به عنوان یکی از مناطق شناخته شده در میان گردشگران سطح جهان است.

بیستون  گذرگاه‌ مهم مسیر راه کربلا استبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  کریمی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری  کرمانشاه در بازدید بخشداری بیستون از وضعیت منابع انسانی، تجهیزات اداری، ساختمان بخشداری بازدید  و مطالبات کارکنان را بررسی کرد.

کریمی با اشاره به اهمیت بخش بیستون بعنوان یکی از مناطق شناخته شده در میان گردشگران سطح جهان، مدیریت در چنین شهر‌هایی را بسیار حساس برشمرد  و گفت: بخش بیستون بعنوان یکی از گذرگاه‌های مهم و استراتژیک محسوب می‌گردد و بخشداری بعنوان نماینده عالی دولت باید نقشی محوری در انسجام بخشیدن به خدمات کلیه ادارات خدمت رسان به جهانگردان و مسافرین ایفا نماید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ادامه داد: هرچند در سال‌های گذشته که مرز خسروی برای زائرین اربعین بازگشایی نشده بود باز هم بیستون محل تردد عاشقان امام حسین برای عبور از مرز‌های دیگر بود، اما امسال که خسروی بازگشایی می‌گردد قطعا حجم عبور زائرین بسیار بیشتر از گذشته خواهد بود و بالطبع این بخش ترافیک سنگین و وظایف مضاعفی را متقبل خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار