رانت و فساد، مردم را خسته کرده است/برای مقابله با فساد باید از دانه درشت‌ها شروع کرد

امام جمعه شیراز گفت: طبق فرمایشات رهبری برای مقابله با فساد باید از دانه درشت‌ها شروع کرد نه اینکه به دنبال افراد کوچک برویم و از بزرگ‌ها دور شویم.

رانت و فساد، مردم را خسته کرده است/برای مقابله با فساد باید از دانه درشت‌ها شروع کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: هیچگاه نباید کار‌های خوب دولت‌های گذشته و دولت امروز ناگفته بماند و باید از انجام هرکار درستی تشکر و قدردانی کرد، اما باید توجه ویژه‌ای به فرمایشات و راهبرد‌های رهبری نیز داشته باشیم.

او با بیان این که عزت و عظمت در اقتصاد مقاومتی ثمره می‌دهد، افزود: امروز دشمنان نظام از راه تحریم اقتصادی وارد شدند در حالی که مقام معظم رهبری از مدت‌ها قبل موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده بودند که اگر اجرایی شده بود امروز با مشکلی مواجه نبودیم.

آیت الله دژکام ادامه داد: قدرت ما باید در حدی باشد که اقتصاد ما تحت هیچ شرایطی با مشکل مواجه نشود، اما متاسفانه امروز از این شرایط بسیار فاصله داریم.

خطیب نماز جمعه شیراز اظهار کرد: مبارزه با رانت خواری و فساد اداری و اقتصادی از دیگر مواردی است که باید توجه ویژه‌ای در دولت به آن‌ها انجام شود و با وجود تلاش دستگاه قضایی، این مشکلات باید اول از درون دولت حذف شود.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: فساد سیستمی نداریم، اما همین افراد محدود نیز باید حذف شوند، زیرا امروز مردم از این وضعیت خسته شدند و باید هرچه سریعتر به سمت اصلاح آن حرکت کرد.

آیت الله دژکام یادآور شد: طبق فرمایشات رهبری برای مقابله با فساد باید از دانه درشت‌ها شروع کرد نه اینکه به دنبال افراد کوچک برویم و از بزرگ‌ها دور شویم.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز مباهله گفت: این روز از اعیاد و ارکان عدله شیعه و نشان از توجه ویژه به، ولی امر است.

آیت الله دژکام افزود: راه مقابله با دشمن را نباید محدود کرد و گاهی باید همانند پیامبر (ص) با دشمنان با آرامش برخورد شود.

امام جمعه شیراز گفت: برخی از جوانان فکر می‌کنند برخورد داغ با مسائل به معنی انقلابی بودن است در حالی که پیروی از، ولی امر و توجه به انتخاب های، ولی امر معانای انقلابی بودن دارد.
انتهای پیام/م

فساد سیستمی نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.