نماز جمعه مهاباد؛

قوه قضاییه مبارزه با مفسدان اقتصادی و برخورد قاطع با آنان را ادامه دهد

امام جمعه مهاباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به آغاز هفته دولت از تلاش‌های قوه قضاییه برای مبارزه با فساد اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی گفت: رحمت خداوند شامل مسئولانی که صادقانه در دولت خدمت میکنند می‌شود و امیدواریم کسانی که در فکر نفع شخصی هستند دستشان از دولت کوتاه شود. 

او در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تبریک روز پزشک به فعالان عرصه سلامت، پزشکان را واسطه بین رحمت خدا و مریضان دانست و گفت: علم پزشکی حافظ سلامتی انسانهاست و پزشکان باید این شغل را مانند عبادت بدانند نه کسب و کار یا تجارت.

خطیب نماز جمعه مهاباد همچنین با اشاره به توفیقات صدا و سیمای مرکز مهاباد در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیمای کشور، راهیابی بیش از ۸۹ اثر از این مرکز و کسب بیش از ۱۴ عنوان برتر این جشنواره را افتخار بزرگی برای این شهرستان دانست و گفت: صدا و سیمای مرکز مهاباد همواره در جشنواره‌های بین مراکز خوش درخشیده است.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

یکم شهریورماه به مناسبت زاد روز ابوعلی سینا بعنوان روز پزشک نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ج

خطبه های نماز جمعه امروز مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.