جمهوری اسلامی در سایه ایمان به اقتدار رسید

نماینده، ولی فقیه در گیلان وجود جوانان مومن و با اراده را ویژگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: اقتدار دفاعی ایران در مسیر دین و ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در دیدار مدیران یگان‌های پشتیبانی کننده نیرو‌های مسلح در گیلان به مناسبت ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی کشور با تبریک این روز به تمام تلاشگران عرصه پشتیبانی و دفاعی گفت: خودکفایی در صنایع دفاعی نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است.

او، موفقیت ایرانی‌ها در صنایع دفاعی را استخوانی در گلوی آمریکا و انگلیس عنوان کرد و افزود: زمانی انگلیسی‌ها در کشور تصمیم گیر بودند، اما اکنون ملت ایران تعیین کننده سرنوشت خود هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه صنایع دفاعی ما در عرصه هوا، دریا و زمین رشد داشته است، تصریح کرد: امروز از ساخت رادار اس ۳۰۰ عبور کردیم و این امر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

آیت الله فلاحتی، اقتدار دفاعی ایران را در مسیر دین و ارزش‌های اسلامی دانست و بیان کرد: وجود جوانان با اراده و مومن از ویژگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

او با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در سایه ایمان به خدا به اقتدار رسیده است، خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای عقاید جوانان تلاش ویژه داشته باشید.

نماینده، ولی فقیه در گیلان، خواستار انتقال دانش نیرو‌های صنعت دفاعی کشور به جوانان در این عرصه شد و اظهار کرد: با جوانان رابطه معنوی برقرار کنید تا احساس کنند پدری دلسوز برای آن‌ها هستید.

آیت الله فلاحتی به اعمال تحریم‌ها علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: از منابع موجود استفاده بهینه داشته باشید و از پرتی‌ها بکاهید ضمن اینکه به جوانان حفظ و حراست از ساخته‌ها و داشته‌ها را بیآموزید.

او با تاکید بر نظارت و بازرسی در زیرمجموعه مدیریتی، بیان کرد: یکی از گرفتاری‌های کشور ما ناشی از فقدان نظارت هاست بنابراین می‌طلبد بر حفظ و حراست از کیان عمومی جامعه نظارت و نظم حاکم باشد، زیرا نظم انسان را به موفقیت می‌رساند.

ساخت تمام سامانه‌های دفاعی کشور در داخل
ناخدایکم جهانبخش امیری مدیر صنایع دریایی شهید تمجیدی نیز در دیدار مذکور به وجود ۴۰ هزار مستشار خارجی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: در گذشته تمام تجهیزات دفاعی از خارج کشور وارد می‌شد.

او به اعمال تحریم‌ها با وقوع جنگ تحمیلی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ابتدا نگه داری تجهیزات نظامی مطرح شد و نهضت قطعه سازی در کشور راه اندازی شد.

جهانبخش امیری با اشاره به نیاز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات جدید در دهه دوم انقلاب، بیان کرد: مهندسی معکوس در تسلیحات نظامی را انجام دادیم و ساخت تجهیزات در داخل کشور آغاز شد.

مدیر صنایع دریایی شهید تمجیدی به طراحی و ساخت سامانه‌های به روز طبق اوامر فرماندهی معظم کل قوا در دهه سوم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: اکنون روزانه شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در تجهیزات نظامی هستیم و تمام سامانه‌های دفاعی کشور در داخل ساخته می‌شود.

انتهای پیام/آ

خودکفایی در صنایع دفاعی نشان دهنده قدرت نظام اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.